Mindjárt itt az új szezon
Pawel Kaziród, az ICE’N’GO! hálózati menedzsere.
Hogyan készülnek franchise átadóként, illetve mester franchise partnerként az új szezonra?
Annak ellenére, hogy az új szezonig még közel két hónap van hátra, az előkészületek már most egy igen intenzív fázisba értek. A készülődés két részre oszlik: az első, hogy felkészüljünk hálózati szinten, mint a lengyel ICE'N'GO!, a második pedig, hogy felkészítsük a franchise partnereket – mind a már meglévőket, mind pedig az újonnan csatlakozottakat. Jelenleg a logisztikai rendszerünk fejlesztésén dolgozunk, annak érdekében, hogy az teljes körű védelmet nyújtson a franchise és saját kereskedelmi üzletek számára, és így az áruk leszállítása zökkenőmentesen történhessen a fogyasztói igények és megrendelések alapján. Tavaly közel húsz értékesítési ponttal rendelkeztünk, idén már hatvannal számolunk. A partnerek és üzleteik, standjaik számának növekedése újabb és újabb logisztikai kihívásokat görget elénk. Szem előtt kell tartanunk, hogy a termékek szállításához és tárolásához az optimális hőmérséklet mínusz 40 fok. Ezek mellett pedig most végezzük az elmúlt években használt berendezések karbantartását és szervizelését is.
A téli szezon az átalakítások és újítások időszaka, amiknek következtében a következő évben egy magasabb profit érhető el.
A partnereink javaslatai és saját tapasztalataink alapján kidolgoztunk egy új ICE'N'GO! stand koncepciót. Ez az új modell egy több funkciós standot egy vonzóbb vizuális kialakítást jelent – reméljük vásárlóinknak is tetszeni fog majd. Franchise partnereink az új modell működtetéséhez szükséges ismereteket egy képzés sorozat során sajátíthatják el, amit szintén mi szervezünk. Ezzel meg is érkeztünk a felkészülési időszak másik fontos területéhez, a franchise partnerek felkészítéséhez. Azok a partnerek, akik az elmúlt években már dolgoztak velünk, rendelkeznek az ICE'N'GO! vezetéséhez szükséges tapasztalattal, és nekiláttak olyan vonzó helyszíneket keresni, ahol újabb egységeket nyithatnak. Ezzel párhuzamosan folyamatosan tárgyalunk lehetséges partnerekkel is, feltérképezzük a potenciális helyszíneket és analizáljuk a lehetőségeket a gyenge értékesítési eredmények kockázatának minimalizálása érdekében.
Szeptemberben azt nyilatkozta, hogy a következő időszakban 50-60 franchise egység megnyitását tervezik. Változtak a tervek vagy fél év távlatából is reális lehet ez a cél?
Nem változtak a terveink, ebben az évben továbbra is 50-60 franchise és egy-két saját értékesítési pontot szeretnénk kialakítani. Ami biztos, hogy olyan nagyvárosokban, mint Varsó, Wroclaw, Gdansk és Krakkó biztosan elérhető lesz az ICE'N'GO!, de lesz nyitás számos tengerparti városban és hegyvidéki üdülőhelyek közelében is.
Daniel Wilk
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.