Új gyorsétterem hálózat indul
Egy több mint 30 éve működő magyar cégcsoport leányvállalatának üzletfejlesztési terveit támogatja a Széchenyi Tőkebefektetési Alap 49 millió forintos befektetéssel – határozott az Alap igazgatósága. A friss alapanyagokból készülő magyar perecekkel és tekercsekkel új gyorséttermi szegmens meghonosítását tűzte ki célul a Crown Foods Kft. A BITE bakery café első budapesti üzlete február 13-án nyílik a Nyugati téren.
A BITE bakery café elnevezésű étteremlánc megjelenését a társaság közel másfél éve tervezi és készíti elő, ez idő alatt számos piackutatást végzett Magyarországon és külföldön. Az éttermi hálózat olyan újszerű szolgáltatással és termékkel kíván megjelenni a magyar piacon, amely friss, minőségi élelmiszerével kiválóan illeszkedik a hazai fogyasztók elvárásaihoz és ízlésvilágához. A termékeket egy pékséghez hasonlóan az alapanyagok összekeverésétől a készre sütésig a helyszínen végzik. Ez a kategória tőlünk nyugatra, illetve a tengerentúlon egyre elterjedtebb. Friss alapanyagból készülő kelt tésztából, forró, ropogós és omlós perecet és tekercseket kínál majd különböző ízvilágban és kiegészítőkkel. A frissen sütött tradicionális perecformához mártogató szószok széles választékát kínálják majd.
„ Egy jó minőségű magyar élelmiszer megjelenése a gyorséttermek kínálatában egyszerű és innovatív ötlet, amely épít a cég tapasztalataira, kapacitásaira, emellett ésszerű mértékű beruházással megvalósítható és a tervek szerint már néhány éven belül üzleti megtérülést képes biztosítani” – összegezte Csuhaj V. Imre, a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A BITE bakery café üzletek kizárólag nagy forgalmú helyeken, kerülnek kialakításra. Az üzlethálózat megjelenését a cégcsoport – amely a hazai sörforgalmazó cégek legnagyobb hazai beszállítója – gasztronómiai rendezvényeken való megjelenése (sörfesztiválok, zenei fesztiválok) is segíti.
A BITE bakery café tulajdonosa, a Thermotechnika cégcsoport az első magyarországi magánvállalkozások között alakult, 30 éves múltra tekinthet vissza és mára közel 220 főt foglalkoztat hazánkban, illetve 600-at a régióban. A társaság Közép- és Kelet-Európa (Magyarország, Csehország, Románia, Szlovákia, Horvátország, Szerbia, Ausztria) legjelentősebb sörhűtő és adagoló berendezéseinek, valamint vendéglátóipari és kereskedelmi hűtőberendezéseinek gyártására, forgalmazására és szervizelésére szakosodott regionális középvállalatává növekedett, saját gyártókapacitással is rendelkezik, s közel 3 ezer terméket forgalmaz. A BITE bakery café éttermekben működő gépek nagy részét a cégcsoport gyártja és szervizeli majd, illetve az éttermeket a cégcsoport saját szakembergárdájával kívánja kialakítani. A megnyíló éttermek egyszersmind a cégcsoport referenciapontjaiként, bemutatóteremként is működnek majd.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.