Új gyorsétterem hálózat indul

Egy több mint 30 éve működő magyar cégcsoport leányvállalatának üzletfejlesztési terveit támogatja a Széchenyi Tőkebefektetési Alap 49 millió forintos befektetéssel – határozott az Alap igazgatósága. A friss alapanyagokból készülő magyar perecekkel és tekercsekkel új gyorséttermi szegmens meghonosítását tűzte ki célul a Crown Foods Kft. A BITE bakery café első budapesti üzlete február 13-án nyílik a Nyugati téren.
A BITE bakery café elnevezésű étteremlánc megjelenését a társaság közel másfél éve tervezi és készíti elő, ez idő alatt számos piackutatást végzett Magyarországon és külföldön. Az éttermi hálózat olyan újszerű szolgáltatással és termékkel kíván megjelenni a magyar piacon, amely friss, minőségi élelmiszerével kiválóan illeszkedik a hazai fogyasztók elvárásaihoz és ízlésvilágához. A termékeket egy pékséghez hasonlóan az alapanyagok összekeverésétől a készre sütésig a helyszínen végzik. Ez a kategória tőlünk nyugatra, illetve a tengerentúlon egyre elterjedtebb. Friss alapanyagból készülő kelt tésztából, forró, ropogós és omlós perecet és tekercseket kínál majd különböző ízvilágban és kiegészítőkkel. A frissen sütött tradicionális perecformához mártogató szószok széles választékát kínálják majd.
„ Egy jó minőségű magyar élelmiszer megjelenése a gyorséttermek kínálatában egyszerű és innovatív ötlet, amely épít a cég tapasztalataira, kapacitásaira, emellett ésszerű mértékű beruházással megvalósítható és a tervek szerint már néhány éven belül üzleti megtérülést képes biztosítani” – összegezte Csuhaj V. Imre, a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A BITE bakery café üzletek kizárólag nagy forgalmú helyeken, kerülnek kialakításra. Az üzlethálózat megjelenését a cégcsoport – amely a hazai sörforgalmazó cégek legnagyobb hazai beszállítója – gasztronómiai rendezvényeken való megjelenése (sörfesztiválok, zenei fesztiválok) is segíti.
A BITE bakery café tulajdonosa, a Thermotechnika cégcsoport az első magyarországi magánvállalkozások között alakult, 30 éves múltra tekinthet vissza és mára közel 220 főt foglalkoztat hazánkban, illetve 600-at a régióban. A társaság Közép- és Kelet-Európa (Magyarország, Csehország, Románia, Szlovákia, Horvátország, Szerbia, Ausztria) legjelentősebb sörhűtő és adagoló berendezéseinek, valamint vendéglátóipari és kereskedelmi hűtőberendezéseinek gyártására, forgalmazására és szervizelésére szakosodott regionális középvállalatává növekedett, saját gyártókapacitással is rendelkezik, s közel 3 ezer terméket forgalmaz. A BITE bakery café éttermekben működő gépek nagy részét a cégcsoport gyártja és szervizeli majd, illetve az éttermeket a cégcsoport saját szakembergárdájával kívánja kialakítani. A megnyíló éttermek egyszersmind a cégcsoport referenciapontjaiként, bemutatóteremként is működnek majd.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.