Jönne a Chuck E. Cheese’s
Az 1977-ben alapított Chuck E. Cheese’s egy különleges koncepció, aminek célja, hogy egyesítse a gyorséttermi étkezést a különböző gyerekjátékokkal és rendezvényekkel, szülinapi partikkal. Az étteremlánc az elmúlt több mint 3 évtized alatt az Egyesült Államok vezetőjévé nőtte ki magát a családi étkeztetésben és szórakoztatásban. A hálózat most úgy érzi, hogy eljött az idő Közép-Kelet-Európa meghódításához, méghozzá megfelelő franchise partnerek bevonásával, akiknek egy sikeres és bizonyított üzleti modellt és vonzó lehetőséget kínálnak.
Az ágazatában vezető családi szórakoztatóhely és étteremlánc a közép- és kelet-európai térségben több országban is szeretne megtelepedni. Terveik között szerepel az étteremnyitás Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Ukrajnában és Magyarországon is; hazánkban minimum három egység megnyitását tervezi a cég a közeljövőben.
- „Jelenleg aktívan keresünk tőkeerős partnert, akár vállalkozó, akár cég személyében a márka kiépítésére Magyarországon. Korábbi, vendéglátó ipari tapasztalat előnyt jelent, de nem kritérium a sikeres franchise partner kiválasztásában." – mondta el Carlos De Leon, a Chuck E. Cheese’s hálózatfejlesztési igazgatója és hozzátette, hogy körülbelül 75 ezer dollár - megközelítőleg 17 millió forint - szükséges ahhoz, hogy valaki a társaság partnere lehessen. Ezen az egységnyitási díjon túl még a havonta fizetendő, a bruttó árbevétel 5 százalékával megegyező royalty-val kell számolni.Az első Chuck E. Cheese's egységet 1977-ben nyitották meg az USA-ban. Jelenleg a cég világszerte több mint 560 éttermében 17,000 munkatársat foglalkoztat és 2011-ben 44 millió gyermek és 30 millió felnőtt szórakozott és étkezett Chuck E. Cheese's egységekben. A cég ugyan az USA-ban főleg vállalati tulajdonban működteti egységeit, de az Államokon kívüli terjeszkedést minden esetben franchise partnerek bevonásával szeretnék kivitelezni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.