Partner a modern kávéfogyasztásban

Az ausztriai kávézólánc 2007 óta van jelen a magyar piacon, ahol jelenleg 16 egységet üzemeltet franchise partnerek közreműködésével. A legutóbbi üzlet augusztusban nyitott a fővárosban, ahol immár 10 helyszínen fogyaszthatóak a kávékülönlegességek. A vállalat magyarországi terjeszkedési stratégiája 23-28 kávézóra maximalizálja a hazai egységek számát, amelyből Budapesten még 2-3 üzlet megvalósítására van lehetőség. A vidéki területekre koncentrálva olyan városokban keresnek megfelelő üzleti partnert, mint Miskolc, Győr vagy Székesfehérvár.
A kávézólánc legújabb vidéki egysége Pécsett kerül kialakításra, ahol már megkezdődtek az előkészületek és tavasszal meg is nyit az üzlet. Győrben is megtalálták a megfelelő helyét a kávézónak, azonban még szerződés nem született, - de ennek ellenére akadnak potenciális jelöltek.
Egy Coffeeshop Company kávézó elindításához megközelítőleg 20 millió forintos beruházásra van szükség, de az összeg függ az üzlethelyiség helyszínétől és méretétől is. - „Partnereink teljes körű segítséget kapnak a megfelelő helyszín megtalálásától a személyre szabott ár, - és marketingstratégiák kialakításán át egészen a kávék részletes megismeréséig. A havi royalty a bevétel 5 százaléka, amihez még hozzáadódik 1 százalék marketing költség is” – mondta el Szabó Gyula, a terjeszkedésért felelős Tizia csoport magyarországi vezetője.
A Coffeeshop Company a négy visegrádi országban összesen 150 egységet kíván létrehozni az elkövetkezendő években, amelyből már több mint 55 kávézó működik. A hálózat több kontinensen is jelen van, üzleteinek száma már 200 felett van.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.