Pizza illatú parfüm
Az amerikai étteremhálózat kanadai divíziójának marketinges kollégái találták ki a nem mindennapi közösségi média kampányt. A pizzás kölni projekt először csak tréfának indult, amikor a kanadai Pizza Hut Facebook oldalán arról kérdezték követőiket, hogy ha a „pizzás doboz kinyitásakor érezhető mennyei illatokat egy kölnisüvegbe zárnák, akkor milyen nevet adnának neki?” A kérdés nem várt érdeklődést váltott ki az oldal követőiből, és az első órában már több száz lehetséges parfüm név érkezett. Ekkor határoztak úgy, hogy megvalósítják a parfümöt és limitált számban, karácsonyi ajándékként eljuttatják leghűségesebb Facebook követőikhez.
„Korántsem volt egyszerű feladat az aroma létrehozása, jó pár kört futottunk mire megtaláltuk a megfelelő illatot. Az ember azt gondolná, hogy az olvasztott sajtnak jó illata van. Hát nincs.” – mondta Beverly D’Cruz, a kanadai Pizza Hut marketing igazgatója. A több száz beküldött névötlet között olyanok voltak mint ”Grease Lightning” vagy „Eau de Pepperoni”, de a parfüm végül az Eau de Pizza Hut nevet kapta.
A Pizza Hut kölnije nem az első eset, hogy étel illatú kölnit alkalmaznának promóciós célokra. A Burger King 2008-ban szintén karácsony előtt piacra dobta „Flame” elnevezésű, hamburger illatú parfümét, amely "a csábítás illata, egy csipetnyi lángon sült hússal" szlogen alatt futott, és 4 dollárért lehetett megvásárolni.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.