Pizza illatú parfüm

Az amerikai étteremhálózat kanadai divíziójának marketinges kollégái találták ki a nem mindennapi közösségi média kampányt. A pizzás kölni projekt először csak tréfának indult, amikor a kanadai Pizza Hut Facebook oldalán arról kérdezték követőiket, hogy ha a „pizzás doboz kinyitásakor érezhető mennyei illatokat egy kölnisüvegbe zárnák, akkor milyen nevet adnának neki?” A kérdés nem várt érdeklődést váltott ki az oldal követőiből, és az első órában már több száz lehetséges parfüm név érkezett. Ekkor határoztak úgy, hogy megvalósítják a parfümöt és limitált számban, karácsonyi ajándékként eljuttatják leghűségesebb Facebook követőikhez.
„Korántsem volt egyszerű feladat az aroma létrehozása, jó pár kört futottunk mire megtaláltuk a megfelelő illatot. Az ember azt gondolná, hogy az olvasztott sajtnak jó illata van. Hát nincs.” – mondta Beverly D’Cruz, a kanadai Pizza Hut marketing igazgatója. A több száz beküldött névötlet között olyanok voltak mint ”Grease Lightning” vagy „Eau de Pepperoni”, de a parfüm végül az Eau de Pizza Hut nevet kapta.
A Pizza Hut kölnije nem az első eset, hogy étel illatú kölnit alkalmaznának promóciós célokra. A Burger King 2008-ban szintén karácsony előtt piacra dobta „Flame” elnevezésű, hamburger illatú parfümét, amely "a csábítás illata, egy csipetnyi lángon sült hússal" szlogen alatt futott, és 4 dollárért lehetett megvásárolni.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.