Nem várt eredmény a Burger Kingnél

Az amerikai gyorsétteremlánc napokban közzétett harmadik negyedéves gyorsjelentésében 451 millió dolláros árbevétel mellett 6,6 milliós adózott profitot könyvelhetett el. Ez 26 százalékos visszaesést jelent 2011 ugyanezen időszakához képest az árbevétel tekintetében, valamint az adózott profit is csak hatoda a tavalyinak. Az eredményeket azonban több egyszeri tétel is rontotta, amelyek kiszűrésével már sokkal kedvezőbb képet kapunk: a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalma 1,4 százalékkal nőtt, és a nyereség is meghaladta az egy évvel ezelőttit.
Bernardo Hees, a Burger King Worldwide ügyvezető igazgatója kiemelte: „részvénytársaságként az erőt próbáló globális gazdasági környezet ellenére is sikerült jól zárnunk a harmadik negyedévet is. Szerencsések lehetünk, mivel a Burger King a gyorséttermi szektor talán legismertebb márkaneve. Büszkék vagyunk munkatársaink, illetve franchise partnereink kemény munkájára és elkötelezettségére, akik azon dolgoznak, hogy erős eredményekkel zárjunk egy olyan évben, ami sok kihívást tartogatott a Burger King hálózata számára.”
A hálózat új stratégiájának részeként 221 saját tulajdonú éttermet adott át franchise partnereknek az elmúlt három hónap alatt. Ezekből 182 egység az Egyesült Államokban, 39 pedig más piacokon lett átadva.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Egy franchise hálózat elindítása még a tapasztalt vállalkozóknak is kihívást jelent, pontosan ezért elengedhetetlen lehet a sikerhez a megfelelő ismeretek összegyűjtése.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.