Étteremláncot indít a Barilla

A Barilla márkanév megerősítésének céljából étterem hálózat kiépítését tervezi az olasz cégóriás. Az első egységet 2013-ban nyitják meg New York városában – írja a Wall Street Journal. A vállalat az elmúlt évtizedben számtalan üdítőgyártó, és péksüteményt készítő céget vásárolt fel annak érdekében, hogy minél több Barilla márkejelzéssel ellátott termék legyen található a fogyasztók spájzában. Most azonban az alábbhagyó európai kereslet a globális terjeszkedés irányába tereli a vezetőség figyelmét, és ismét a tésztagyártás kerül előtérbe a cég más termékeivel szemben.
A 135 éves múltra visszatekintő, családi tulajdonban lévő cégóriás arra is ösztönözné új étterem-koncepciójával az amerikai lakosságot, hogy több tésztát fogyasszanak. „Az amerikai lakosság többsége ugyan fogyaszt tésztaételeket, de nem túl nagy gyakorisággal” – mondta az 54 éves Guido Barilla, aki 2003 óta vezeti a céget. „Kétségeket kizáróan nagy lehetőségek vannak cégünk növekedését illetően az Egyesült Államokban” - jelentette ki az ügyvezető. (Az Olasz Tésztagyártók Egyesületének felméréséből kiderül, hogy egy amerikai állampolgár átlagosan 8 kilogramm tésztát fogyaszt évente, míg ezzel szemben egy olasz 25 kilogrammot.)
A vállalat tervei szerint az étteremlánc finanszírozását értékesítésre kerülő leányvállalatokból állják majd. Többek között Németországban és Spanyolországban is megválnak pékárukat gyártó leányvállalataiktól, annak érdekében, hogy finanszírozzák terjeszkedésüket az Egyesült Államokban és Dél-Amerikában.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.