A márka mára több mint 7200 étteremmel van jelen a világ több mint 30 piacán, és globális szintű, 14,5 milliárd dolláros árbevétellel büszkélkedhet. A siker egyik kulcsa, hogy az éttermek közel 95%-a franchise-partnerek tulajdonában van, ami bizonyítja a modell működőképességét és vonzerejét.
Európában 3 éve kezdte el újra a terjeszkedését, először az Egyesült Királyságban jelent meg, ahol már több mint 45 étterem várja vendégeket. Idén tavasszal pedig Romániában is megnyitott az első Wendy’s lokáció.
A Wendy's története
A Wendy’s története 1969-ben kezdődött, amikor Dave Thomas megnyitotta első éttermét az ohiói Columbusban. Thomas álma az volt, hogy a legjobb éttermet hozza létre a világon, ahol friss, minőségi alapanyagokból készült ételeket szolgálnak fel barátságos környezetben. Ez a vízió a mai napig a márka alapját képezi. A „Quality Is Our Recipe®” (A minőség a mi receptünk) nem csupán egy szlogen, hanem a vállalat működésének minden területét átható filozófia.
Miért érdemes csatlakozni a Wendy's hálózatához?
A Wendy’s nem csupán egy ismert nevet, hanem egy komplex, bevált üzleti rendszert kínál a csatlakozó partnereknek. A franchise-átvevők a kezdetektől fogva élvezhetik a központi támogatást, amely kiterjed a marketingre, a beszerzésre és az operatív működésre is. A vállalat komoly hangsúlyt fektet a franchise partnerek képzésére, és tapasztalt szakemberek segítik a zökkenőmentes indulást és a hosszú távú sikeres működést.
A márka erejét a folyamatos innováció is táplálja. A Wendy’s nemcsak a menüt frissíti rendszeresen olyan különlegességekkel, mint a népszerű Frosty desszertek különböző ízesítései vagy a Takis snackkel való együttműködés, hanem a technológiai fejlődésben is élen jár. A modern étteremkialakítások, mint a „Global Next Gen” modell, már a digitális kor elvárásaira lettek szabva. Kisebb alapterületen, akár 10%-kal alacsonyabb energiafelhasználással működnek, és olyan technológiai újításokat tartalmaznak, mint az önkiszolgáló kioszkok vagy a mesterséges intelligenciával támogatott digitális drive-thru menütáblák. Ezek a rugalmas és hatékony étteremformátumok (legyen szó akár csak drive-thru, akár bevásárlóközponti egységről) kiválóan adaptálhatók a különböző piaci igényekhez.
Wendy’s nemzetközi sikerének egyik legfontosabb eleme az a képesség, hogy a globális márkaerőt a helyi piacok egyedi igényeihez igazítja. A vállalat nem egy merev, mindenhol azonos modellt erőltet partnereire, hanem minden országra adaptálják a modellt. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy miközben az olyan ikonikus termékek, mint a Baconator® vagy a Frosty® mindenhol a kínálat részét képezik, a menü jelentős mértékben testreszabható.
Ez a rugalmas megközelítés lehetővé teszi, hogy egy magyarországi partner a helyi ízlésvilágnak megfelelő termékekkel gazdagítsa a kínálatot. Legyen szó akár egyedi szószokról, helyi sajtok felhasználásáról vagy a magyar konyha által inspirált szezonális ajánlatokról.
Magyarországi terjeszkedés
A cég kifejezetten olyan franchise partnert keres Magyarországon, akik rendelkeznek a szükséges helyi piacismerettel, üzleti tapasztalattal és elkötelezettek a márka értékei mellett. Az ideális partner ismeri a helyi működési és ingatlanpiaci környezetet, és megfelelő tőkeerővel rendelkezik a fejlesztési tervek megvalósításához.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
legolvasottabb

Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.