Újra Magyarországra jönne a Wendy’s étteremlánc

Szerda
2025.07.23.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
 

A márka mára több mint 7200 étteremmel van jelen a világ több mint 30 piacán, és globális szintű, 14,5 milliárd dolláros árbevétellel büszkélkedhet. A siker egyik kulcsa, hogy az éttermek közel 95%-a franchise-partnerek tulajdonában van, ami bizonyítja a modell működőképességét és vonzerejét.

Európában 3 éve kezdte el újra a terjeszkedését, először az Egyesült Királyságban jelent meg, ahol már több mint 45 étterem várja vendégeket. Idén tavasszal pedig Romániában is megnyitott az első Wendy’s lokáció.

A Wendy's története

A Wendy’s története 1969-ben kezdődött, amikor Dave Thomas megnyitotta első éttermét az ohiói Columbusban. Thomas álma az volt, hogy a legjobb éttermet hozza létre a világon, ahol friss, minőségi alapanyagokból készült ételeket szolgálnak fel barátságos környezetben. Ez a vízió a mai napig a márka alapját képezi. A „Quality Is Our Recipe®” (A minőség a mi receptünk) nem csupán egy szlogen, hanem a vállalat működésének minden területét átható filozófia. 

Miért érdemes csatlakozni a Wendy's hálózatához?

A Wendy’s nem csupán egy ismert nevet, hanem egy komplex, bevált üzleti rendszert kínál a csatlakozó partnereknek. A franchise-átvevők a kezdetektől fogva élvezhetik a központi támogatást, amely kiterjed a marketingre, a beszerzésre és az operatív működésre is. A vállalat komoly hangsúlyt fektet a franchise partnerek képzésére, és tapasztalt szakemberek segítik a zökkenőmentes indulást és a hosszú távú sikeres működést.

A márka erejét a folyamatos innováció is táplálja. A Wendy’s nemcsak a menüt frissíti rendszeresen olyan különlegességekkel, mint a népszerű Frosty desszertek különböző ízesítései vagy a Takis snackkel való együttműködés, hanem a technológiai fejlődésben is élen jár. A modern étteremkialakítások, mint a „Global Next Gen” modell, már a digitális kor elvárásaira lettek szabva. Kisebb alapterületen, akár 10%-kal alacsonyabb energiafelhasználással működnek, és olyan technológiai újításokat tartalmaznak, mint az önkiszolgáló kioszkok vagy a mesterséges intelligenciával támogatott digitális drive-thru menütáblák. Ezek a rugalmas és hatékony étteremformátumok (legyen szó akár csak drive-thru, akár bevásárlóközponti egységről) kiválóan adaptálhatók a különböző piaci igényekhez.

Wendy’s nemzetközi sikerének egyik legfontosabb eleme az a képesség, hogy a globális márkaerőt a helyi piacok egyedi igényeihez igazítja. A vállalat nem egy merev, mindenhol azonos modellt erőltet partnereire, hanem minden országra adaptálják a modellt. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy miközben az olyan ikonikus termékek, mint a Baconator® vagy a Frosty® mindenhol a kínálat részét képezik, a menü jelentős mértékben testreszabható.

Ez a rugalmas megközelítés lehetővé teszi, hogy egy magyarországi partner a helyi ízlésvilágnak megfelelő termékekkel gazdagítsa a kínálatot. Legyen szó akár egyedi szószokról, helyi sajtok felhasználásáról vagy a magyar konyha által inspirált szezonális ajánlatokról.

Magyarországi terjeszkedés

A cég kifejezetten olyan franchise partnert keres Magyarországon, akik rendelkeznek a szükséges helyi piacismerettel, üzleti tapasztalattal és elkötelezettek a márka értékei mellett. Az ideális partner ismeri a helyi működési és ingatlanpiaci környezetet, és megfelelő tőkeerővel rendelkezik a fejlesztési tervek megvalósításához.

 

Wendy's franchise partner jelentkezés
Wendy's franchise partner jelentkezés
If you see this, leave this form field blank
Franchise tanácsadó

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.