Egy Miskolcról indult vállalkozásnak köszönhetően lassan az egész ország gofri-lázban ég
Hogyan vált hazánkban a belga édességből sós főétel, közösségi élmény, valamint egy országszerte ismert márka? Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapító-tulajdonosával készített interjút a Franchising.hu.
Brünner István nemcsak újraalkotta a gofri fogalmát, de a franchise lehetőség mellett egy villámgyorsan terjeszkedő shop in shop üzleti modellt is létrehozott. A Franchising.hu-nak mesélt a hálózat indulásról, kulisszatitkokról, valamint arról is, milyen új innovációk, fejlődési irányok várhatók a közeljövőben.
Franchising.hu: Mikor és hogyan született meg a Gofrim franchise koncepció?
Brünner István: Az ötlet 2017-ben fogalmazódott meg bennem, és 2018-ban nyitottuk meg az első vendéglátó egységünket Miskolcon. Egy olyan gasztronómiai márkát vizionáltam, amely túlmutat a klasszikus belga gofrin és új köntösben, változatos feltétekkel célozza meg a vásárlókat. Mindig is az a cél lebegett a szemem előtt, hogy egy sokoldalúan variálható, mégis egyszerű alapanyagokra épülő termékkörre alapozzam a vendégélményt és ezáltal jövedelmező üzleti modellt alkossak.
Fr.hu: Miben különbözik a Gofrim kínálata, egy hagyományos egységétől?
B. I.: A Gofrim kínálatának határa szinte a csillagos ég, vagyis a vevők kreativitása. Vendégeink több ezer ízkombinációban akár saját gofrit is összeállíthatnak, ízlésük szerint finomítva a termékeket.
A másik titkunk, hogy a klasszikus édes gofri változatokon túl – mint a nutellás, Rákóczi túrós vagy a Somlói gofri– megtalálhatók olyan sós specialitások is, mint a juhtúrós-baconos vagy a töltött káposztás, de említhetném a currys vöröslencseragust is, ezzel egyedülálló kulináris élményt nyújtva vendégeinknek.
Fr.hu: Mekkora jelenleg a hálózat lefedettsége, milyen városokban találkozhatunk a Gofrim kínálatával?
B. I.: A saját, miskolci mintaüzlet mellett jelenleg három franchise egység üzemel Hatvanban, Hajdúszoboszlón és Győrben. Hamarosan pedig Kazincbarcikán is megnyithatja kapuit a legújabb Gofrim franchise. A franchise modell mellett jelenleg országszerte 56 shop-in-shop partnerrel is együtt dolgozok, ahol az adott vendéglátó egység kínálatában megjelennek a Gofrim hálózat receptjei alapján készülő termékek, de jóval szűkebb választékban. Ezekben az egységekben jellemzően 5–6 féle édes gofrit kínálnak.
Fr.hu: Kinek ajánlja a Gofrim üzleti modelljeit?
B. I.: Az önálló egységek azoknak ideálisak, akik (akár kisebb városokban is) saját vendéglátó vállalkozást szeretnének indítani –, hiszen a modell már 20–25 ezer fős településeken is jól működik.
A shop-in-shop partnereink jellemzően meglévő kávézók, cukrászdák, bisztrók vagy éttermek, amelyek a kínálatuk bővítésére keresnek minőségi, de mégis egyszerűen beilleszthető termékeket. De természetesen szívesen látott és ugyanúgy teljes odafigyelésben részesülő partnereink akár a legkisebb büfék, strandbüfék is.
Mindkét modellnél nagy előny a gyors megtérülés és az alacsony indulóköltség.
Fr.hu: Milyen támogatást nyújtanak a csatlakozó partnereknek?
B. I.: Teljes körű háttértámogatást biztosítunk: a jól kidolgozott receptúrától kezdve a szakmai képzéseken, az arculati elemeken át a marketing eszközökig. Emellett folyamatos szakmai támogatást is nyújtunk az üzemeltetés során. A cél, hogy partnereink sikeresek legyenek, és hogy minden Gofrim egység ugyanazt a magas színvonalú élményt nyújtsa vendégköre számára.
Fr.hu: Milyen szerepet játszik az innováció a Gofrim működésében?
B. I.: Nagyon komolyan vesszük az innovációt. Folyamatosan fejlesztjük a termékkínálatot, figyeljük a fogyasztói igényeket és trendeket. A következő nagy dobásunk a palacsinta lesz: hamarosan széles választékban válnak elérhetővé a franchise egységekben. A célunk az, hogy a Gofrim ne csupán egy gofrizó koncepcióként legyen ismert, hanem egy izgalmas, kreatív street food márkaként.
Fr.hu: Mit üzen mindazoknak, akik érdeklődnek a Gofrim franchise iránt?
B. I.: A Gofrim egyre ismertebb, szerethető márka, ami mögött valódi tartalom és tapasztalat áll. Ha valaki szeretne egy stabil, ugyanakkor izgalmas gasztronómiai vállalkozásba kezdeni, mi minden segítséget megadunk számára. Nálunk nemcsak gofrit árulnak a partnerek, hanem élményt és különleges választékot nyújtanak minden vendégüknek.
__________________________________________________________
Szívesen csatlakoznál a Gofrim hálózatához?
A Gofrim egy kreatív, alacsony belépési küszöbű üzleti lehetőség, amely segítségével valódi élményt kínálhatsz a vendégeidnek. Legyél te is része a hazai gasztroforradalomnak!
Tudj meg többet a franchise lehetőségekről: virtuális kiállitás, gofrim.hu franchise fül,
és jelentkezz még ma!


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
Augusztus utolsó napjaiban Szigetszentmiklóson megnyitotta első franchise egységét a miskolci székhelyű Gofrim. A kategóriájában kiemelkedően alacsony befektetést igénylő koncepció vélhetően fel fogja magára hívni a figyelmet a vendéglátóipari üzletet és vállalkozást kereső és indítani szándékozó átvevőjelöltek között.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.