Franchise körkép: Kerekes fagyi

Minimalista koncepció / A Bike Cafe Ice Cream fagylaltozója fürge és könnyen vezethető bizniszt jelent az átvevőknek.
Péntek
2024.05.24.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
 

A Bike Cafe-nak már közel 12 éves tapasztalata van a mobil vendéglátásban. A márka alatt működő kerékpáros kávézók száma idén elérte a 116-ot Lengyelországban. A jövőre való tekintettel a rendszergazda egy új koncepciót készített elő, amely a kávézóktól függetlenül fog tudni fejlődni.

"Úgy döntöttünk, hogy diverzifikáljuk kínálatunkat egy kerékpáros fagylaltozó koncepció bevezetésével, amely a Bike Cafe-val azonos pillérekre épül: mobilitás, vonzó dizájn, kiváló minőségű termékek és rugalmas franchise modell" - mondja Marcin Łojewski, a Bike Cafe és a Bike Cafe Ice Cream vezérigazgatója. – "Ezzel nemcsak jelenlegi franchise partnereinket szeretnénk támogatni, hanem nyitni szeretnénk új emberek és új helyek felé is. Látjuk a fagylalt-piac növekvő népszerűségét és az eladások növekedését Lengyelországban. Természetesen kézműves fagylaltról beszélünk, ami a legmagasabb minőségű termék."

Egy kerékpár, több utánfutó

A mobil fagylaltozó egy vontatókerékpárból és egy utánfutóból áll, amelyen fagylalttartályok találhatók. Az utánfutó 50 kg fagylaltot képes tárolni, ami körülbelül 800-850 adagot jelent.

"Az egész szett fürge, nagyon könnyen vezethető, mindenki elboldogul vele" - tette hozzá Marcin Łojewski. – "Az elektromos rásegítésnek köszönhetően ugyanolyan könnyen lehet vele közlekedni, mint egy hagyományos kerékpárral, mind aszfalton, mind park- vagy kerékpárutakon."

A rendszergazda hangsúlyozza, hogy az utánfutó nincs rögzítve a kerékpárhoz, és nagyon könnyű lecsatolni vagy újra felcsatlakoztatni.

"Ez egy igazi forradalom a mobil gasztronómiában" - mondja Marcin Łojewski. – "Lehet egy vontatóbiciklid és több utánfutód, amelyeket különböző helyekre lehet elhelyezni ugyanazzal a biciklivel. Ez jelentősen csökkenti a befektetési költségeket. A mi kerékpárunk és három utánfutós szettünk ára megegyezik a versenytársak két járművének árával."

Habár hazánkban a márka még nem kínál franchise lehetőséget, üzleti szempontból érdekes, hogy Lengyelországban egy vontatókerékpár költsége 10.499 PLN, ami itthon közel 1 millió forint lenne (+ÁFA), az utánfutó pedig 40.000 PLN, ami kb. 3.6 millió forint. Az összköltség tehát 5 millió forint alatti összeg, mely alsó-közép kategóriás befektetésnek számít.

Készülj fel a szezonra

A Bike Cafe Ice Cream franchise-adója hangsúlyozza, hogy míg a Bike Cafe-k jól működnek a 40-50 ezer lakosú városokban, addig a mobil fagylaltozók sikeresen elhelyezhetők kisebb településeken is.

"A fagylaltozó akár 12 órán át is működhet elektromos csatlakozás nélkül, így szó szerint bárhol elhelyezhető" - hangsúlyozza Marcin Łojewski. - "Már gyártjuk az utánfutókat az első, a Bike Cafe Ice Cream franchise iránt érdeklődőknek" - tette hozzá – "És mivel a fagylalt és a kávé jól kiegészítik egymást, arra is bátorítunk mindenkit, hogy kombinálják mindkét koncepciónkat. Egymás mellé helyezhetsz egy kávézót és egy fagylaltozót, tovább növelve ezzel az ajánlat vonzerejét az ügyfelek számára."


Franchise tanácsadó

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

Profil váltás a Starbucks-ban /2024.04.26.

A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.