Az OpenAI elsődleges stratégiai partnere és befektetőjeként a Microsoft mindent megtesz annak érdekében, hogy a dollár milliárdos befektetése megtérüljön. Ennek egyik eszköze az októberben bejelentett partner programja az egyik legnagyobb pizza hálózattal: a Domino's-al. A két cég most közösen teszteli, hogyan tudnák a vendégélmény javítása érdekében felhasználni az utóbbi hónapok AI fejlesztéseit.
Az együttműködés konkrétumai még nem tiszták, de a Domino's bejelentése alapján elsősorban a konyhai feladvégzés kiegészítéséhez szeretnék felhasználni a mesterséges intelligenciát. Ezt gyakorlatban a készletezés, az alapanyagok beszerzése és a beosztások / munkarendek kezelése teszi ki. A jövőben a minőségellenőrzést és a pizzák előkészítését is AI rendszerekkel felügyelnék, hogy csökkentsék az emberi hiba jelentőségét a konyhai folyamatokban.
A Domino's az elsők között viszi be a konyhába a mesterséges intelligenciát. Más hálózatoknál hasonló fejlesztések főleg a vendégkiszolgálásra koncentrálódtak eddig - pl. AI drive-thru kiszolgálás vagy telefonos rendelésen keresztül. Sokan pedig robotgépekkel próbálták megspékelni a konyhai személyzet munkáját. Egyenlőre azonban még nem látni tisztán, hogy melyik fejlesztési irány állja meg a helyét a jövőben.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.