Játékos étkeztetés

A vendéglátó szektorban zajló modernizálás a nagy hálózatok esetében főleg az automatizációban jelenik meg. Kioszkok, online rendelés, applikációk, chatbotok, melyek célja többnyire a költségcsökkentés és a munkaerőhiány pótlása. A norvég koncepció a meglévő status quo fejlesztése helyett új alapokra helyezi a tipikus éttermi berendezkedést.
A vendégeknek is bejött az ötlet, a 2018-ban alapított OCHE-nek a pandémia ellenére ma 5 egysége van, 5 különböző országban, 3 kontinensen. Az elképzelés a darts, illetve a prémium ételek és italok kombinációjára épül, melyet találóan csak "gastro-gaming" koncepciónak hívnak a cég vezetői. A gyors terjeszkedés azért is meglepő mert más éttermekkel ellentétben az OCHE-nél jelentős szerepe van a személyes jelenlétnek, habár szállítanak házhoz a koncepció a személyes jelenlétre épít. Az étteremben elhelyezett "önszámoló" darts táblákat csak, akkor tudják használni a vendégek ha ott vannak, ráadásul az ételek és italok egy része nem szállítható olyan minőségben, mint ahogy az étteremben felszolgálják azt. Mindezek ellenére a lezárások során is meg tudta tartani a momentumát a koncepció.
Az OCHE más étteremhálózatokkal ellentétben tech-cégnek nevezi magát, habár díjnyertes séfekkel dolgoznak, az étlap helyett mégis a darts-rendszer az amire hangsúlyt fektetnek a működésben. A saját fejlesztésű táblák helyetted számolják a pontokat és játékosonként külön követhető, hogy ki hogy áll, így a kezdők is könnyen beszállhatnak a versenybe. A 90 perces menetek több játékmódot is kínálnak és az okostelefonok pörgetése helyett valós interakcióra ösztönzi a résztvevőket.
Játék közben persze megszomjaznak a vendégek és néhány kör után az étvágy is megjön. Az OCHE itt sem hanyagolta az erőfeszítéseket, a látványételek és különleges koktélok mind hozzájárulnak a luxus légkörhöz, melyben az ízek mellett a szórakozás is előtérbe kerül.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.