Játékos étkeztetés
A vendéglátó szektorban zajló modernizálás a nagy hálózatok esetében főleg az automatizációban jelenik meg. Kioszkok, online rendelés, applikációk, chatbotok, melyek célja többnyire a költségcsökkentés és a munkaerőhiány pótlása. A norvég koncepció a meglévő status quo fejlesztése helyett új alapokra helyezi a tipikus éttermi berendezkedést.
A vendégeknek is bejött az ötlet, a 2018-ban alapított OCHE-nek a pandémia ellenére ma 5 egysége van, 5 különböző országban, 3 kontinensen. Az elképzelés a darts, illetve a prémium ételek és italok kombinációjára épül, melyet találóan csak "gastro-gaming" koncepciónak hívnak a cég vezetői. A gyors terjeszkedés azért is meglepő mert más éttermekkel ellentétben az OCHE-nél jelentős szerepe van a személyes jelenlétnek, habár szállítanak házhoz a koncepció a személyes jelenlétre épít. Az étteremben elhelyezett "önszámoló" darts táblákat csak, akkor tudják használni a vendégek ha ott vannak, ráadásul az ételek és italok egy része nem szállítható olyan minőségben, mint ahogy az étteremben felszolgálják azt. Mindezek ellenére a lezárások során is meg tudta tartani a momentumát a koncepció.
Az OCHE más étteremhálózatokkal ellentétben tech-cégnek nevezi magát, habár díjnyertes séfekkel dolgoznak, az étlap helyett mégis a darts-rendszer az amire hangsúlyt fektetnek a működésben. A saját fejlesztésű táblák helyetted számolják a pontokat és játékosonként külön követhető, hogy ki hogy áll, így a kezdők is könnyen beszállhatnak a versenybe. A 90 perces menetek több játékmódot is kínálnak és az okostelefonok pörgetése helyett valós interakcióra ösztönzi a résztvevőket.
Játék közben persze megszomjaznak a vendégek és néhány kör után az étvágy is megjön. Az OCHE itt sem hanyagolta az erőfeszítéseket, a látványételek és különleges koktélok mind hozzájárulnak a luxus légkörhöz, melyben az ízek mellett a szórakozás is előtérbe kerül.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
A nagy AI trendtől sok vállalkozás azt várta, hogy végre nem kell többet foglalkozni a munkaerő problémákkal és már tényleg csak az étterem konyhájába kell ember.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.