Számos díjjal zárta a tavalyi évet a DIEGO

DIEGO
DIEGO / Díjakkal zárta a tavalyi évet a magyar franchise hálózat
Szerda
2022.01.05.
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
 

A tavalyi évben több, mint egy éves fejlesztést követően indította útjára a DIEGO a megújult webshopját. A laminált és vízálló padlók, szőnyegek, függönyök, karnisok, valamint tapéták hatalmas választékát egy letisztult felületen mutatják be a látogatók számára. A webáruház emellett számos egyéb funkcióval is kiegészül, így segítve az online vásárlását és a felhasználók tájékozódását. Külön csomag ajánlási kalkulátort építettek az oldalba, amely előre kiszámolja a rendeléshez szükséges kiegészítő elemek számát (pl. szegélyléc, alátét, ragasztó, stb).

A házhozszállítási opciók mellett több, mint 100 áruházban ingyenesen is átvehetik a rendelést a vásárlók. Kérdés esetén élő chat üzenetben kommunikálhatnak az érdeklődők az ügyfélszolgálattal. Amennyiben pedig lakberendezési, szakmai tartalmakat, inspirációs ötleteket, tippek-tanácsokat keresnek, akkor egy külön blog formájában találhatnak erre vonatkozólag naprakész információkat.

Az Év Honlapja 2021 pályázatában 1635 szavazatot kapott a DIEGO honlapja, így nem csak a kategóriáját nyerte meg, de összesítésben az ötödik helyet is elnyerte a hálózat.

A DIEGO nem csak online díjjal zárta a tavalyi évet, hiszen a Magyar Franchise Szövetség 2020. évi Marketing díját is megkapta a koncepció. Mindemellett 10. alkalommal nyerte a MagyarBrands Kiváló Fogyasztói Márka díját is.


Franchise tanácsadó

legolvasottabb

A franchise fogalma /2019.04.13.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

népszerű a fórumban