Számos díjjal zárta a tavalyi évet a DIEGO

A tavalyi évben több, mint egy éves fejlesztést követően indította útjára a DIEGO a megújult webshopját. A laminált és vízálló padlók, szőnyegek, függönyök, karnisok, valamint tapéták hatalmas választékát egy letisztult felületen mutatják be a látogatók számára. A webáruház emellett számos egyéb funkcióval is kiegészül, így segítve az online vásárlását és a felhasználók tájékozódását. Külön csomag ajánlási kalkulátort építettek az oldalba, amely előre kiszámolja a rendeléshez szükséges kiegészítő elemek számát (pl. szegélyléc, alátét, ragasztó, stb).
A házhozszállítási opciók mellett több, mint 100 áruházban ingyenesen is átvehetik a rendelést a vásárlók. Kérdés esetén élő chat üzenetben kommunikálhatnak az érdeklődők az ügyfélszolgálattal. Amennyiben pedig lakberendezési, szakmai tartalmakat, inspirációs ötleteket, tippek-tanácsokat keresnek, akkor egy külön blog formájában találhatnak erre vonatkozólag naprakész információkat.
Az Év Honlapja 2021 pályázatában 1635 szavazatot kapott a DIEGO honlapja, így nem csak a kategóriáját nyerte meg, de összesítésben az ötödik helyet is elnyerte a hálózat.
A DIEGO nem csak online díjjal zárta a tavalyi évet, hiszen a Magyar Franchise Szövetség 2020. évi Marketing díját is megkapta a koncepció. Mindemellett 10. alkalommal nyerte a MagyarBrands Kiváló Fogyasztói Márka díját is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Komoly terjeszkedési tervei vannak a DIEGO-nak.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.