Számos díjjal zárta a tavalyi évet a DIEGO

A tavalyi évben több, mint egy éves fejlesztést követően indította útjára a DIEGO a megújult webshopját. A laminált és vízálló padlók, szőnyegek, függönyök, karnisok, valamint tapéták hatalmas választékát egy letisztult felületen mutatják be a látogatók számára. A webáruház emellett számos egyéb funkcióval is kiegészül, így segítve az online vásárlását és a felhasználók tájékozódását. Külön csomag ajánlási kalkulátort építettek az oldalba, amely előre kiszámolja a rendeléshez szükséges kiegészítő elemek számát (pl. szegélyléc, alátét, ragasztó, stb).
A házhozszállítási opciók mellett több, mint 100 áruházban ingyenesen is átvehetik a rendelést a vásárlók. Kérdés esetén élő chat üzenetben kommunikálhatnak az érdeklődők az ügyfélszolgálattal. Amennyiben pedig lakberendezési, szakmai tartalmakat, inspirációs ötleteket, tippek-tanácsokat keresnek, akkor egy külön blog formájában találhatnak erre vonatkozólag naprakész információkat.
Az Év Honlapja 2021 pályázatában 1635 szavazatot kapott a DIEGO honlapja, így nem csak a kategóriáját nyerte meg, de összesítésben az ötödik helyet is elnyerte a hálózat.
A DIEGO nem csak online díjjal zárta a tavalyi évet, hiszen a Magyar Franchise Szövetség 2020. évi Marketing díját is megkapta a koncepció. Mindemellett 10. alkalommal nyerte a MagyarBrands Kiváló Fogyasztói Márka díját is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Komoly terjeszkedési tervei vannak a DIEGO-nak.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.