Egy igazi lovebrand túlél minden krízist
Az elmúlt hónapokban Prágában is nyitott fánkozót a La Donuteria. Brno után ez volt a második város, ahol rövid időn belül megvetette a lábát a szlovák brand. A hálózat vezetőjének, Stranák Péter elmondása alapján, a cseh fővárosban való megjelenés csak egy a számos idénre tervezett nyitásból. A tulajdonos szerint a koncepció gyors terjeszkedését a válságállóságának köszönheti, hiszen a pandémia ellenére is töretlenül növekedett a vendégek száma, ennek köszönhetően pedig 300 százalékos forgalom növekedést ért el a hálózat tavaly a 2019-es évhez képest.
A La Donuteria 2021-es célja, hogy minden európai fővárosban nyisson fánkozót. Habár a járvány megnehezítette ezen cél az elérését, a hálózat ennek ellenére is számos új lokációt tűzhetett fel a térképére. 2021-ben Budapest mellett Bécsben, Prágában, Párizsban, Münchenben, Salzburgban, Dublinban, Malagában, Barcelonában, Lisszabonban, Koppenhágában és Stockholmban is nyitott a lánc új egységet. Az új fánkozók mellett számos további átvevő üzlete van már kialakítás alatt.
Megjelenés és ízek a siker mögött
A hirtelen növekedés és a belépő jelentkezők számának megugrása nem érte váratlanul a franchise központot, hiszen ez elsősorban a La Donuteria intenzív helyi marketingtevékenységének tudható be, emellett az is hozzájárult az expanzióhoz, hogy a hálózat méretének növekedésével egyre többen ismerik meg a márkát. „Például, amikor elindultunk Malagában, azonnal 3-4 ember jelentkezett, hogy szeretne nyitni Spanyolország más részein is. Az átvevők szempontjából fontos, hogy személyesen is megtapasztalhassák a La Donuteria egységek arculatát, az ízeket és lássák az fánkozó előtt kialakuló sorokat.” mondta Stranák. A spanyolhoz hasonló helyzetre számít a hálózat Lengyelországban, ahol jelenleg is több partnerjelölttel tárgyalnak a nyitásról.
A Magyarországon belépő partnereket viszonylag alacsony beruházási költség várja, egy egység nyitásához 6 és 12 millió Ft közötti tőke szükséges, mely az üzlet megvalósításához szükséges minden elemet tartalmaz. Az átvevők befektetése akár már 6 hónap után is megtérülhet. Külső tőkebevonás esetén a központ támogatja a partnereket a bankokkal való tárgyalásokban is az üzleti terv és a hiteligényléshez szükséges dokumentumok előkészítésével.
Széles választék / Nem minden a fánkokról szól a La Donuteria-ban. A vendégek minőségi kávét, házi limonádét és több Amerikából, Mexikóból, illetve Thaiföldről behozott üdítőből is választhatnak. BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
A nagy AI trendtől sok vállalkozás azt várta, hogy végre nem kell többet foglalkozni a munkaerő problémákkal és már tényleg csak az étterem konyhájába kell ember.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.