Egy igazi lovebrand túlél minden krízist
Az elmúlt hónapokban Prágában is nyitott fánkozót a La Donuteria. Brno után ez volt a második város, ahol rövid időn belül megvetette a lábát a szlovák brand. A hálózat vezetőjének, Stranák Péter elmondása alapján, a cseh fővárosban való megjelenés csak egy a számos idénre tervezett nyitásból. A tulajdonos szerint a koncepció gyors terjeszkedését a válságállóságának köszönheti, hiszen a pandémia ellenére is töretlenül növekedett a vendégek száma, ennek köszönhetően pedig 300 százalékos forgalom növekedést ért el a hálózat tavaly a 2019-es évhez képest.
A La Donuteria 2021-es célja, hogy minden európai fővárosban nyisson fánkozót. Habár a járvány megnehezítette ezen cél az elérését, a hálózat ennek ellenére is számos új lokációt tűzhetett fel a térképére. 2021-ben Budapest mellett Bécsben, Prágában, Párizsban, Münchenben, Salzburgban, Dublinban, Malagában, Barcelonában, Lisszabonban, Koppenhágában és Stockholmban is nyitott a lánc új egységet. Az új fánkozók mellett számos további átvevő üzlete van már kialakítás alatt.
Megjelenés és ízek a siker mögött
A hirtelen növekedés és a belépő jelentkezők számának megugrása nem érte váratlanul a franchise központot, hiszen ez elsősorban a La Donuteria intenzív helyi marketingtevékenységének tudható be, emellett az is hozzájárult az expanzióhoz, hogy a hálózat méretének növekedésével egyre többen ismerik meg a márkát. „Például, amikor elindultunk Malagában, azonnal 3-4 ember jelentkezett, hogy szeretne nyitni Spanyolország más részein is. Az átvevők szempontjából fontos, hogy személyesen is megtapasztalhassák a La Donuteria egységek arculatát, az ízeket és lássák az fánkozó előtt kialakuló sorokat.” mondta Stranák. A spanyolhoz hasonló helyzetre számít a hálózat Lengyelországban, ahol jelenleg is több partnerjelölttel tárgyalnak a nyitásról.
A Magyarországon belépő partnereket viszonylag alacsony beruházási költség várja, egy egység nyitásához 6 és 12 millió Ft közötti tőke szükséges, mely az üzlet megvalósításához szükséges minden elemet tartalmaz. Az átvevők befektetése akár már 6 hónap után is megtérülhet. Külső tőkebevonás esetén a központ támogatja a partnereket a bankokkal való tárgyalásokban is az üzleti terv és a hiteligényléshez szükséges dokumentumok előkészítésével.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.