Steak franchise Magyarországon?
A jelenlegi helyzetben kockázatosnak tűnhet az éttermi szektor egy új vállalkozás indítására, a valóságban nem egészen ez a helyzet. Habár egyelőre úgy tűnik, hogy a franchise hálózatok többsége átvészelte ezt az időszakot még nem lehet biztosra mondani a sikerüket. A következő időszakban fog eldőlni a leginkább, hogy a pandémia alatt tartalékaikat felélő brand-ek meddig húzzák majd. Az viszont biztos, hogy a bezárások közepette a hálózatok és nagy befektetők kerültek alkupozícióba, hiszen számos új üzlethelyiség szabadult fel a piacon.
A magyar fogyasztók nem szívesen látnák mindenhol ugyanazokat az étterem márkákat, a szektorban nagy az igény a változatosságra. A felszabaduló lokációk közül sok új hálózatok kezében landolhat, mint amilyen a Steiku Haoss. A lett steak étterem magyar mester partnerét keresi jelenleg a terjeszkedés megkezdéséhez.
A Steiku Haoss elsősorban olyan franchise átvevőket keres, akik már a tárgyalások megkezdése előtt rendelkeznek egy terjeszkedési stratégiával. A franchise jog megszerzésében kulcsszerepet játszik a megfelelő lokáció megléte is. Ennek a megszerzése a jelenlegi piaci átrendeződésnek köszönhetően egyszerűbbé vált a befektetők számára is.
Természetesen a helyi éttermi szektor ismerete is elvárás a leendő partnerektől. Ez ugyanis feltétele annak, hogy mester partnerként a csatlakozó vállalkozó megfelelően tudjon majd terjeszkedni az országban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.