A bajor Paulaner étteremhálózat hazánkban újabb éttermek nyitását tervezi

A koncepció nagy népszerűségnek örvend Kínában, Oroszországban, Indonéziában, Szingapúrban, Tajvanon, Azerbajdzsánban, Makaóban és természetesen Németországban. A hálózat idén további éttermeket kíván Magyarországon nyitni, partnerek bevonásával.
A Paulaner egységei ötvözik a mai bárok, sörözők megjelenését és a hálózat hagyományait. Az éttermek modern megjelenése, az autentikus bajor fogások és német tisztasági törvénynek megfelelően főzött sör specialitásai azonnal felismerhetővé teszik a Paulaner egységeit.
A Paulaner márka a sörszeretők körében a legmagasabb minőség és a tradíciók őrzésének szinonimája. A látogatás a hálózat éttermébe egy müncheni túra érzését kelti. A vendégek közelről is megismerhetik az autentikus sörfőzési folyamatokat és magát a Paulaner brandjét.
A Magyar Franchise Szövetség május 5-én 11:00 órai kezdettel online konferenciát szervez, amelyen a Paulaner ügyvezető igazgatója, Lars Eckart bemutatja a koncepciót, illetve ismerteti a hálózathoz való csatlakozás feltételeit.
A konferenciára való jelentkezéshez kattintson ide. További részletekről az info@franchise.hu-n, vagy a 36/1/391-7313-as telefonszámon érdeklődjön.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.