Így képzeli el a KFC a jövő éttermét
Modern megjelenés
Az új étterem a megszokott piros-fehér színben pompázik, a legérdekesebb rész a nagy piros, világító kosár, ahol azok vehetik át rendelésüket, akik online kérték ki kedvencüket, így külön részt biztosít a lánc az online sorban állásnak.
A parkolóban is kialakításra kerül egy olyan zóna, ahol csak azok várakozhatnak, akik online rendeltek. Ezzel a lehetőséggel is szeretné a KFC felgyorsítani drive-thru-s kiszolgálását és megelőzni a hosszú sorokat.
A belső kialakításban is megjelenik egy önkiszolgáló rész, ahol - a McDonald’s-nál már megszokott - kioszkoknál lehet majd rendelni.
Több modell
Az expressz modell, mely lényegesen kisebb, feladja a helyben fogyasztás lehetőségét, csak elviteles rendelést tesz lehetővé. A belső térbe nem is kerülnek asztalok, habár a teraszon továbbra is le lehet majd ülni. Persze nagy kérdés, hogy ez az egyszerűsített modell, mennyire fog Európában elterjedni.
Célok és előzmények
Az új üzleti modell megjelenését elsősorban a koronavírus hatásának tudhatjuk be, hiszen a harmadik negyedévében a KFC drive-thru forgalma több, mint 60 százalékkal nőtt. A drive-thru azért is lehet fontos a láncnak, mert ennek köszönhetően a járvány ellenére az egységek átlagos bevétele csak 14 százalékkal esett ebben az időszakban a 2019-es adatokhoz képest. A hálózatnak pedig már hatalmas szüksége volt a változtatásra, hiszen míg 10 éve még a 7. legnagyobb gyorsétterem lánc volt a tengerentúlon mára már visszacsúszott a 13. helyre
Az új modell a KFC tervei szerint idén megjelenik, ám előszőr természetesen csak az Egyesült Államokban lesz elérhető.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.