A Duna House lett az 2020. Év Franchise Hálózata

Duna House
Duna House / Többek között a nemzetközi terjeszkedése miatt lett a 2020. Év Franchise Hálózata az ingatlanközvetítő
Hétfő
2021.01.25.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
 

Budapest, 2021. január 22. – Kihirdette a 2020. év legjobbjait a Magyar Franchise Szövetség, amelyen a nagydíjat, a 2020. Év Hazai Franchise Hálózata elismerést a Duna House kapta. Az ingatlanközvetítési és pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó franchise hálózat a hazai eredményeivel és nemzetközi terjeszkedésével érdemelte ki az elismerést. A Duna House Cégcsoport Kelet-Közép Európa legnagyobb ingatlanközvetítő hálózata, a régió 3 országában 250 irodával van jelen.

„A pandémia ellenére tavaly is voltak olyan cégek, amelyek képesek voltak a növekedésre. A Duna House ingatlan hálózat gyorsan és sikeresen tudott alkalmazkodni a megváltozott gazdasági körülményekhez. Lengyelországban fennállásuk óta először nyereséges évet zártak, Magyarországon pedig 15 új egység nyitására kötöttek szerződést tavaly. A tőke- és pénzpiacok bizalmának köszönhetően 6.9 milliárd forint értékben bocsátottak ki kötvényt, a hálózat további növekedésének finanszírozására. A fenti eredmények figyelembevételével a 2020. Év Hazai Franchise Hálózata elismerést a Duna House kapta.” nyilatkozta Dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára. „A recesszió másik kiemelkedő évet zárt szegmense a gyógyszertár piac volt. A BENU hálózata a korábbi évek növekedési ütemét jóval meghaladva 45 új partnerrel írt alá franchise szerződést 2020-ban. Ezzel a hálózat piaci részesedése átlépte a 16%-ot Magyarországon. Mindezek tükrében a 2020 Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címet a BENU Gyógyszertárak nyerte el.”

„A franchise hálózatok közötti legnagyobb elismerés különös érdem egy olyan nehéz év után, amikor kiemelt szerepet kap a változó helyzethez való alkalmazkodás és a válságálló üzleti modell jelentősége. Az ingatlanpiacon küzdelmes, de sikeres évet tudhatunk magunk mögött, amihez Magyarországon 165 iroda és 1400 értékesítő munkája kellett.” – nyilatkozta Máté Ferenc, a Duna House vezérigazgató- helyettese. „A szakértői szerep kiemelt jelentőségű lesz az idei évben is a lakás és jelzáloghitelpiacon egyaránt. Az otthonteremtési támogatások kiemelt helyzetbe hozzák a családokat, amelyet a kollégáink szaktudásával tudnak maximalizálni az érdeklődők.”

A Magyar Franchise Szövetség 2020-as évének további díjazottjairól itt olvashat: 


SAJTÓKÖZLEMÉNY

legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

Franchise Expo 2025: egyenes út az üzleti siker felé /2025.03.05.

Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.

népszerű a fórumban