Vidéken erősítene a Coffeeshop Company

Az Ausztriából származó Coffeeshop hálózat 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon. A visegrádi országokban a mester franchise jogokat a pozsonyi központú Tizia Spol s.r.o. és leányvállalatai birtokolják, a magyarországi hálózat fejlesztéséért a Tizia magyarországi képviselete a felelős. A kávézólánc itthon az elmúlt öt év leforgása alatt 15 egységet hozott létre franchise partnerek üzemeltetésében, és augusztusban nyitja következő kávézóját egy Váci úti irodaházban. „A magyarországi expanziós tervünk összesen 23-28 kávézót engedélyez a hazai piacon, ezek közül valószínűleg 2-3 fog még létesülni a fővárosban a már működő 9 egység mellett.” – mondta Szabó Gyula, a terjeszkedésért felelős Tizia csoport magyarországi vezetője.
A Coffeeshop Company kávézói elsősorban abban különböznek a hasonló koncepciójú kávézóktól, hogy minden egységet franchise partnerek működtetik, amit azért fontos, mert más szemlélettel áll hozzá a kávézó tulajdonosa saját vállalkozásához. Emellett a kávék „európai szájízre vannak pörkölve”, hiszen a hálózat mögött a kávépiacon nagy múlttal és tapasztalattal rendelkező európai vállalat áll. Nem utolsó sorban pedig teljes szervírozással működnek a kávézók, a népszerű to-go vagy take away rendszer mellett.
„Megközelítőleg 20 millió forintos beruházás szükséges egy kávézó elindításához, de a pontos összeget a helyszín és az üzlethelyiség mérete is befolyásolja. Partnereink teljes körű segítséget kapnak a megfelelő helyszín megtalálásától, a személyre szabott ár,- és marketingstratégiák kialakításán át egészen a kávék részletes megismeréséig. A havi royalty a bevétel 5%-a, ehhez még hozzáadódik 1% marketing költség is. Szakmai tréningjeinket itthon végezzük, de általában egy éven belül külföldi képzéseken is részt vesznek a partnerek.” – mondta el Szabó Gyula.
A Coffeeshop Company a négy visegrádi országban összesen 150 egységet kíván létrehozni az elkövetkezendő években, amelyből már több mint 55 kávézó működik. A hálózat több kontinensen is jelen van, üzleteinek száma 200 felettire tehető. Magyarországon kiemelten a következő városokban keresik partnereiket: Miskolc, Székesfehérvár, Győr, Pécs.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.