Vidéken erősítene a Coffeeshop Company
Az Ausztriából származó Coffeeshop hálózat 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon. A visegrádi országokban a mester franchise jogokat a pozsonyi központú Tizia Spol s.r.o. és leányvállalatai birtokolják, a magyarországi hálózat fejlesztéséért a Tizia magyarországi képviselete a felelős. A kávézólánc itthon az elmúlt öt év leforgása alatt 15 egységet hozott létre franchise partnerek üzemeltetésében, és augusztusban nyitja következő kávézóját egy Váci úti irodaházban. „A magyarországi expanziós tervünk összesen 23-28 kávézót engedélyez a hazai piacon, ezek közül valószínűleg 2-3 fog még létesülni a fővárosban a már működő 9 egység mellett.” – mondta Szabó Gyula, a terjeszkedésért felelős Tizia csoport magyarországi vezetője.
A Coffeeshop Company kávézói elsősorban abban különböznek a hasonló koncepciójú kávézóktól, hogy minden egységet franchise partnerek működtetik, amit azért fontos, mert más szemlélettel áll hozzá a kávézó tulajdonosa saját vállalkozásához. Emellett a kávék „európai szájízre vannak pörkölve”, hiszen a hálózat mögött a kávépiacon nagy múlttal és tapasztalattal rendelkező európai vállalat áll. Nem utolsó sorban pedig teljes szervírozással működnek a kávézók, a népszerű to-go vagy take away rendszer mellett.
„Megközelítőleg 20 millió forintos beruházás szükséges egy kávézó elindításához, de a pontos összeget a helyszín és az üzlethelyiség mérete is befolyásolja. Partnereink teljes körű segítséget kapnak a megfelelő helyszín megtalálásától, a személyre szabott ár,- és marketingstratégiák kialakításán át egészen a kávék részletes megismeréséig. A havi royalty a bevétel 5%-a, ehhez még hozzáadódik 1% marketing költség is. Szakmai tréningjeinket itthon végezzük, de általában egy éven belül külföldi képzéseken is részt vesznek a partnerek.” – mondta el Szabó Gyula.
A Coffeeshop Company a négy visegrádi országban összesen 150 egységet kíván létrehozni az elkövetkezendő években, amelyből már több mint 55 kávézó működik. A hálózat több kontinensen is jelen van, üzleteinek száma 200 felettire tehető. Magyarországon kiemelten a következő városokban keresik partnereiket: Miskolc, Székesfehérvár, Győr, Pécs.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.