Persze a McDonald’s trónfosztásáról nem beszélhetünk, hiszen a gyorsétterem hálózatban egy lánc ereje nem az éttermek számában, hanem inkább az eladásokban mutatkozik meg.
Ugyanakkor nehéz is összehasonlítani a két gyorséttermet különböző menüjük, ételeik miatt, illetve az éttermek kialakításbeli különbségei miatt is (a Subway éttermek beruházási költségei kis leülő terüknek köszönhetően lényegesen alacsonyabbak).
A globális profit tekintetében a McDonald’s 24 milliárdos bevételével még mindig magasan vezet a 15 milliárd dollár bevételű Subway előtt, de a Subway-nél bizakodóak és fényes terveik vannak a jövőre nézve.
"Büszkék vagyunk, hiszen kollégáink és partnereink kemény munkájával sikerült idáig eljutnunk és a termékeink még könnyebben elérhetőek világszerte. A növekedés mögött az a gyakorlatban már kipróbált és bevált know-how áll, amit a franchise átvevőknek kínálunk. Továbbra is fejlődni akarunk és a legnagyobb gyorsétterem lánccá válni minden országban” – nyilatkozta Martin Princ a Subway közép-kelet-európai régió fejlesztéséért felelős vezetője.
Magyarországon egyébként a McDonald’s továbbra is kimagaslóan vezet és ez még egy ideig biztosan így is marad, ugyanis több mint száz éttermével magasan megelőzi a hazánkban 14 üzlettel rendelkező Subway-t.
tup
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.