Little Land Play Gym / A hálózat eszközeit, illetve felszerelését kifejezetten gyermekgyógyászok tervezték.
Hétfő
2019.11.11.
A gyermekek oktatása elsődleges céllá vált napjainkban a családoknál. Ennek lényeges oka, hogy a szülők próbálják felülmúlni azt a szintet, amit a közoktatás nyújt.
 

Olyan amerikai franchise cégek szeretnének terjeszkedni Magyarországon, amelyek ilyen kiegészítő szolgáltatást nyújtanak; ilyen a Little Land Play Gym, egy olyan játszóház, amely fejleszti a gyerekek kreativitását és  szocializációját, valamint a School of Rock, amely egy zeneoktatással foglalkozó koncepció.

Az egyik legújabb ágazat a franchise rendszeren belül a gyerekekre koncentrál, és olyan szolgáltatást nyújt, amely jelentős mértékben meghaladja az átlagos korrepetálási szükségleteket. Az utóbbi évtizedben nagyon megemelkedett az az összeg, amelyet a dolgozó családok extra kiadásként gyermekeik oktatására költenek. Manapság a szülők biztosítani akarják gyermekeik jövőjét, olyan lehetőségeket feltérképezve, amely nekik nem adatott meg fiatal korukban.

Az Egyesült Államokban a családok átlagban $9,000-$15,000 között költenek évente a gyermekeik oktatására és játékos tanulására. Ezek az adatok a 2018-as Chicago Tribune jelentésből származnak, valamint a kérdőívekből, amelyeket többek között az Amerikai Mezőgazdasági Minisztérium végzett el.

Az oktatási és szabadidő hasznos eltöltésére irányuló franchise lehetőségek között megtalálható a születésnap ünneplés-szervezéstől a zenei oktatáson keresztül minden, ami a gyerekek és fiatalok fejlődési szükségleteit elégítik ki.  “A franchise cégek nagyon növekednek ebben a szegmensben, mivel egyre több szülő költ egyre többet a gyermekére,” nyilatkozta Josh Merin, az Amerikai Franchise Szövetség alelnöke a 2019 novemberében Magyarországra érkező amerikai franchise márkák kereskedelmi küldöttségének vezetője.

Ezen márkák képviselői más márkákkal együtt a szolgáltatási, wellness és oktatási szektorból, Budapestre látogatnak november 18-19-én egy üzletember találkozóra a Nemzetközi Franchise Szövetség, valamint az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Osztályának szervezésében.  Összesen 10 márka képviselője látogat el hazánkba, hogy találkozhasson potenciális partnerekkel. Ezek a FASTSIGNS, Ziebart, Gold’s Gym, Lift Brands, Papa John’s, Carl’s Junior, Wingzone, Nathan’s Famous, Little Land Play Gym, és School of Rock. A novemberi talákozó kapcsán további információért kérjük forduljanak a budapesti Amerikai Nagykövetség kereskedelmi tanácsadójához Bősze Évához az Eva.Bosze@trade.gov email címen.

Little Land Play Gym – Egy olyan játszóház és közösségi tér gyerekeknek, amelyet gyermekgyógyászok terveztek/fejlesztettek ki azzal a céllal, hogy szórakozás közben fejlessze a gyerekek fizikai, érzékelési és szociális képességeit.  Weboldal: www.littlelandplaygym.com

School of Rock – Teljesítményközpontú zeneoktatás, amely a fiatal tehetséges és feltörekvő zenészeknek segít, hogy megtalálják magukat, gyakoroljanak, önbizalmat építsenek, és kamatoztassák a tehetségüket. Weboldal: www.franchising.schoolofrock.com


School of Rock / Már 9 országban működteti sikeresen hálózatát.
Franchise tanácsadó

legolvasottabb

A franchise fogalma /2019.04.13.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Új, világszerte ismert amerikai márkák jelenhetnek meg Magyarországon /2025.09.03.

Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.

Egy Miskolcról indult vállalkozásnak köszönhetően lassan az egész ország gofri-lázban ég /2025.06.03.

Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával