Oktatás a kicsiknek
Olyan amerikai franchise cégek szeretnének terjeszkedni Magyarországon, amelyek ilyen kiegészítő szolgáltatást nyújtanak; ilyen a Little Land Play Gym, egy olyan játszóház, amely fejleszti a gyerekek kreativitását és szocializációját, valamint a School of Rock, amely egy zeneoktatással foglalkozó koncepció.
Az egyik legújabb ágazat a franchise rendszeren belül a gyerekekre koncentrál, és olyan szolgáltatást nyújt, amely jelentős mértékben meghaladja az átlagos korrepetálási szükségleteket. Az utóbbi évtizedben nagyon megemelkedett az az összeg, amelyet a dolgozó családok extra kiadásként gyermekeik oktatására költenek. Manapság a szülők biztosítani akarják gyermekeik jövőjét, olyan lehetőségeket feltérképezve, amely nekik nem adatott meg fiatal korukban.
Az Egyesült Államokban a családok átlagban $9,000-$15,000 között költenek évente a gyermekeik oktatására és játékos tanulására. Ezek az adatok a 2018-as Chicago Tribune jelentésből származnak, valamint a kérdőívekből, amelyeket többek között az Amerikai Mezőgazdasági Minisztérium végzett el.
Az oktatási és szabadidő hasznos eltöltésére irányuló franchise lehetőségek között megtalálható a születésnap ünneplés-szervezéstől a zenei oktatáson keresztül minden, ami a gyerekek és fiatalok fejlődési szükségleteit elégítik ki. “A franchise cégek nagyon növekednek ebben a szegmensben, mivel egyre több szülő költ egyre többet a gyermekére,” nyilatkozta Josh Merin, az Amerikai Franchise Szövetség alelnöke a 2019 novemberében Magyarországra érkező amerikai franchise márkák kereskedelmi küldöttségének vezetője.
Ezen márkák képviselői más márkákkal együtt a szolgáltatási, wellness és oktatási szektorból, Budapestre látogatnak november 18-19-én egy üzletember találkozóra a Nemzetközi Franchise Szövetség, valamint az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Osztályának szervezésében. Összesen 10 márka képviselője látogat el hazánkba, hogy találkozhasson potenciális partnerekkel. Ezek a FASTSIGNS, Ziebart, Gold’s Gym, Lift Brands, Papa John’s, Carl’s Junior, Wingzone, Nathan’s Famous, Little Land Play Gym, és School of Rock. A novemberi talákozó kapcsán további információért kérjük forduljanak a budapesti Amerikai Nagykövetség kereskedelmi tanácsadójához Bősze Évához az Eva.Bosze@trade.gov email címen.
Little Land Play Gym – Egy olyan játszóház és közösségi tér gyerekeknek, amelyet gyermekgyógyászok terveztek/fejlesztettek ki azzal a céllal, hogy szórakozás közben fejlessze a gyerekek fizikai, érzékelési és szociális képességeit. Weboldal: www.littlelandplaygym.com
School of Rock – Teljesítményközpontú zeneoktatás, amely a fiatal tehetséges és feltörekvő zenészeknek segít, hogy megtalálják magukat, gyakoroljanak, önbizalmat építsenek, és kamatoztassák a tehetségüket. Weboldal: www.franchising.schoolofrock.com
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!