Új befektetési lehetőség a hazai piacon

Regus és Spaces
Regus és Spaces / Az IWG csoporthoz tartozó mindkét brand sikeresen terjeszkedik világszerte.
Kedd
2019.11.05.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
 

A franchise rendszer Ausztráliától Párizsig sikeresen működik, hazánkban is már több egységet üzemeltet a csoport a Regus márkanév alatt. Az IWG másik brandje a Spaces pedig novemberben nyitja meg első magyarországi egységét.

A "The Instant Group" egy friss felmérése szerint a világon működő irodák 5%-át teszik már ki a közösségi irodák. A következő 5 évben ez a szám meg fog duplázódni a szakemberek szerint, hiszen egyre több cég választja ezt a szolgáltatást.

A coworking irodák az új trend, hiszen ma már egyre több cégvezető támogatja azt az elképzelést, miszerint a dolgozók sokkal hatékonyabbak és hűségesebbek a munkahelyükhöz, amennyiben az flexibilis, rugalmas megoldások tud nyújtani. Így egyre többen dolgoznak otthonról vagy pedig közösségi irodákból.

Érdemes ezt a hullámot meglovagolni és kihasználni a coworking által nyújtott befektetési lehetőséget. Az IWG a világ vezető coworking szolgáltatója, mely az elmúlt 30 év alatt összeszedett tapasztalatokkal támogatja leendő franchise partnereit a siker érdekében.

A befektetőknek egy olyan lehetőséget kínál, mely eltér az átlagos franchise lehetőségektől, ám mégis hatalmas megtérülést ígér, egy olyan piacon, mely még csak most kezdett el igazán fejlődni hazánkban.

Az IWG világszerte keresi a partnereit, hiszen a coworking piac még közel sem telitett, csak Budapesten több ezer olyan munkavállaló van, akik igénybe vennék a szolgáltatást.

Ez a befektetési lehetőség Önnek szól, ha:

  • ha egy nagy megtérülést ígérő franchise-ba szeretne fektetni
  • tudja, hogyan kell működtetni, illetve tovább erősíteni saját irodáját
  • rendelkezik a megfelelő befektetési tőkével 5 iroda megnyitásához 2-3 év távlatában
  • ügyfél kezelésben nagy tapasztalattal rendelkezik
  • megfelelő tapasztalata van értékesítési és ügyfélszolgálat-orientált vállalkozás vezetésében
  • a megfelelő ambíciókkal és vízióval rendelkezik, hogy kihasználhassa a gyorsan növekvő coworking piacot

Bemutatkozó videó: https://youtu.be/wDs6jO1tCVo

További információ: franchise.HU@iwgplc.com


Cégnév
Cégnév
Résztvevő(k) neve
Résztvevő(k) neve
Számlázási cím
Számlázási cím
Telefon
Telefon
E-mail
E-mail
If you see this, leave this form field blank
Franchise tanácsadó

legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

népszerű a fórumban