Amerikai fitnesz márkák Budapesten
A márkák piacra dobása érdekében mindkét vállalat olyan tapasztalt partnereket keres, akik lelkesek és tudatosan állnak az egészségfejlesztéshez és megvan bennük a kellő vállalkozói szellem.
A világszerte működő fitnesztermek száma közel 30% -kal bővült, növelve a bevétel nagyságát is. Közép-Európa és Magyarország lehetőségeket kínálva segítik az amerikai cégek terjeszkedésének bővítését.
A fitneszipar franchise-koncepciói gyors ütemű fejlődést mutattak az elmúlt évtizedben. Kiindulva a szokványos erőnléti- és kardio mozgási lehetőségektől a mára speciális területekre is fókuszált edzésekkel próbálnak megújulni, akár a jóga, köredzés, boksz vagy hajlékonyságot segítő edzések körében. A Wellness Creative Company 2019. januári jelentésében arról számolt be, hogy a fitnesz- és egészségcentrumok világpiaca több, mint 87 milliárd USD. Ez az érték hozzávetőlegesen 201,000 globális egységet képvisel 174 millió taggal.
Az egészségcentrumok és fitnesztermek terjeszkedését vizsgálva, megfigyelhető az a tendencia, hogy a megaedzőtermek mellett a butik nagyságú termekre is van érdeklődés. Sok fogyasztó mindkét helyen érvényes tagsággal rendelkezik, mert igényük van a többféle edzéstípusra és a termek által kínált változó elérhetőségekre. A fogyasztók a legkényelmesebb megoldást szeretnék, ezért oda járnak edzeni, ahol dolgoznak, vásárolnak vagy étkeznek. A kiskereskedelmi egységek világszerte úgy próbálnak lépést tartani, hogy közben biztosítani tudják vendégeik számára a munka és a magánélet egyensúlyát.
Az Amerikai Kereskedelmi Minisztérium Globális Franchise ágazattal foglalkozó csoportvezetője, Eric Johnson szavait idézve „Jó az időzítés a fitnesz-franchise piacra lépésére vagy bővítésére. Ez egy nagyszerű lehetőség a közép-európai és magyar helyi fitneszközpontok számára, hogy részesei legyenek ennek a franchise-modellnek, amely márkaépítést és nagyobb támogatást kínálva összpontosít a jövőbeli siker elérésére. Az iparág fejlődése gyors ütemű, és a bevált üzleti modellekhez való hozzáférés révén az ipar vállalkozóinak jövője éppolyan izgalmas, mint amennyi edzéstípus megtalálható. ”
Ezen márkák mellett ugyancsak Budapestre látogat a szakmai szolgáltatások, élelmiszer- és oktatási ágazat több képviselője is november 18-19-én, a Nemzetközi Franchise Szövetség és az Egyesült Államok Nagykövetségének Kereskedelmi Osztálya által közösen szervezett üzleti delegációja. Összesen 10 márka vesz részt a delegációban, akik azért látohatnak hazánkba, hogy megismerkedjenek az érdeklődő potenciális partnerekkel. A két fent említett márkán kívül ezek a FASTSIGNS, a Ziebart, a Carl’s, a Nathan’s Famous, a Papa John’s, a Wing Zone, a Little Land Play Gym és a School of Rock).
A novemberi látogatással kapcsolatos további információkért kérjük keresse Bősze Éva kereskedelmi tanácsadót az Amerikai Egyesült Államok Nagykövetségén.
Elérhetőség: Eva.Bosze@trade.gov
Rövid cégbemutatás:
Gold’s Gym - Californiai fitneszközpont, ami az ikonikus Venice Beach-en kezdte meg működését. Széles körű kardio- és erőnléti felszerelésekkel, népszerű csoportos gyakorlatokkal, személyre szabott edzésprogramjukkal és egyedi bootcamp órákkal váltak népszerűvé vendégeik körében.
Weboldal: https://www.goldsgym.com
Lift Brands - Egészségügyi és fitneszközpontok, amelyek közös célt képviselő fitnesz-orientált vállalkozásokból állnak. Kényelmes és barátságos szolgáltatásokat kínálnak, amelyek elősegítik és megőrzik a jó egészségi állapotot. Az egyéni testreszabott edzésektől a csoportos tréningeken keresztül, a 9Round kínálta kickbox edzésekig minden igény kielégítésére lehetőséget biztosítanak. A Snap Fitness termei állandó nyitvatartással üzemelnek.
Weboldal: https://www.liftbrands.com
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.