Amerikai fitnesz márkák Budapesten
A márkák piacra dobása érdekében mindkét vállalat olyan tapasztalt partnereket keres, akik lelkesek és tudatosan állnak az egészségfejlesztéshez és megvan bennük a kellő vállalkozói szellem.
A világszerte működő fitnesztermek száma közel 30% -kal bővült, növelve a bevétel nagyságát is. Közép-Európa és Magyarország lehetőségeket kínálva segítik az amerikai cégek terjeszkedésének bővítését.
A fitneszipar franchise-koncepciói gyors ütemű fejlődést mutattak az elmúlt évtizedben. Kiindulva a szokványos erőnléti- és kardio mozgási lehetőségektől a mára speciális területekre is fókuszált edzésekkel próbálnak megújulni, akár a jóga, köredzés, boksz vagy hajlékonyságot segítő edzések körében. A Wellness Creative Company 2019. januári jelentésében arról számolt be, hogy a fitnesz- és egészségcentrumok világpiaca több, mint 87 milliárd USD. Ez az érték hozzávetőlegesen 201,000 globális egységet képvisel 174 millió taggal.
Az egészségcentrumok és fitnesztermek terjeszkedését vizsgálva, megfigyelhető az a tendencia, hogy a megaedzőtermek mellett a butik nagyságú termekre is van érdeklődés. Sok fogyasztó mindkét helyen érvényes tagsággal rendelkezik, mert igényük van a többféle edzéstípusra és a termek által kínált változó elérhetőségekre. A fogyasztók a legkényelmesebb megoldást szeretnék, ezért oda járnak edzeni, ahol dolgoznak, vásárolnak vagy étkeznek. A kiskereskedelmi egységek világszerte úgy próbálnak lépést tartani, hogy közben biztosítani tudják vendégeik számára a munka és a magánélet egyensúlyát.
Az Amerikai Kereskedelmi Minisztérium Globális Franchise ágazattal foglalkozó csoportvezetője, Eric Johnson szavait idézve „Jó az időzítés a fitnesz-franchise piacra lépésére vagy bővítésére. Ez egy nagyszerű lehetőség a közép-európai és magyar helyi fitneszközpontok számára, hogy részesei legyenek ennek a franchise-modellnek, amely márkaépítést és nagyobb támogatást kínálva összpontosít a jövőbeli siker elérésére. Az iparág fejlődése gyors ütemű, és a bevált üzleti modellekhez való hozzáférés révén az ipar vállalkozóinak jövője éppolyan izgalmas, mint amennyi edzéstípus megtalálható. ”
Ezen márkák mellett ugyancsak Budapestre látogat a szakmai szolgáltatások, élelmiszer- és oktatási ágazat több képviselője is november 18-19-én, a Nemzetközi Franchise Szövetség és az Egyesült Államok Nagykövetségének Kereskedelmi Osztálya által közösen szervezett üzleti delegációja. Összesen 10 márka vesz részt a delegációban, akik azért látohatnak hazánkba, hogy megismerkedjenek az érdeklődő potenciális partnerekkel. A két fent említett márkán kívül ezek a FASTSIGNS, a Ziebart, a Carl’s, a Nathan’s Famous, a Papa John’s, a Wing Zone, a Little Land Play Gym és a School of Rock).
A novemberi látogatással kapcsolatos további információkért kérjük keresse Bősze Éva kereskedelmi tanácsadót az Amerikai Egyesült Államok Nagykövetségén.
Elérhetőség: Eva.Bosze@trade.gov
Rövid cégbemutatás:
Gold’s Gym - Californiai fitneszközpont, ami az ikonikus Venice Beach-en kezdte meg működését. Széles körű kardio- és erőnléti felszerelésekkel, népszerű csoportos gyakorlatokkal, személyre szabott edzésprogramjukkal és egyedi bootcamp órákkal váltak népszerűvé vendégeik körében.
Weboldal: https://www.goldsgym.com
Lift Brands - Egészségügyi és fitneszközpontok, amelyek közös célt képviselő fitnesz-orientált vállalkozásokból állnak. Kényelmes és barátságos szolgáltatásokat kínálnak, amelyek elősegítik és megőrzik a jó egészségi állapotot. Az egyéni testreszabott edzésektől a csoportos tréningeken keresztül, a 9Round kínálta kickbox edzésekig minden igény kielégítésére lehetőséget biztosítanak. A Snap Fitness termei állandó nyitvatartással üzemelnek.
Weboldal: https://www.liftbrands.com

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.