Megnyílik a világ legnagyobb Starbucks kávézója
A cég hivatalos közleménye szerint az egység november 15.-én nyitja meg kapuit. A 4,000 m2-es kávézó a tokiói Starbucksot taszítja le a rangsor éléről, több mint 1,000 m2-rel meghaladva azt.
A hatalmas üzletben nem csak kávézó lesz, a betérő vendégek fogyaszthatnak teákat, kávét frissen őrölt babból, de emellett koktél bár is üzemel, sokkal nagyobb étel és ital választékot kínálva, mint ahogy azt a hagyományos Starbucksokban megszokhattuk.
Amikor a Starbucks 2017-ben bejelentette a chicagói helyszínt, annyit tettek hozzá: „szenzációs” lesz, a kávézó célja a Starbucks kávéink bemutatása és felszolgálása a világ minden tájáról. Az egységeben a hálózat kézműves pékségkoncepciója, a Princi is helyet fog kapni.
A Starbucks ezeket a hatalmas egységeket használja az új designok és termékek kipróbálására - és betartja azon ígéretét, hogy "harmadik helyet" kínál az otthon és a munka között, a gyorsaságra és a kényelemre összpontosítva.
A Starbucks mindig is a "gazdagabbak márkája" volt, ezt a Morningstar elemzője, R.J. Hottovy jegyezte meg korábban a CNN Business-nek.
Összesen 6 ilyen hatalmas egysége van a Starbucksnak különböző nagyvárosokban, így például New York-ban és Shanghai-ban, hazánkhoz legközelebb lévő pedig Milánóban.
A Starbucks korábban egyszerre tervezte 1000 kisebb és több komolyabb - a chicagóihoz hasonló egység - kialakítását. Kevin Johnson vezérigazgató úgy nyilatkozott a CNN Business-nek, hogy ennek ellenére, nem terveznek a közel jövőben ilyen óriási egységeket nyitni, de "Nagyon örülünk annak, ahogy ezek az üzletek teljesítenek" - mondta.
A hálózat folyamatosan nyitja újabb és újabb egységeit, fejleszti módszereit és termékeit. Ez a taktika kifizetődő: a tavalyi évben nyitott kávézókban az eladások világszerte 6%-kal nőttek a harmadik negyedévben - olvasható a Starbucks legutóbbi beszámolójában. A nettó árbevétel meghaladta a mindenkori rekordot, 6,8 milliárd dollárt érve el. A Starbucks részvények értéke 50%-ot nőtt a tavalyi éveben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.