Agresszív terjeszkedés Kínában

Starbucks kávézóval szinte minden nagyvárosban találkozhatunk világszerte. A Seattle városában alapított kávé óriás 1971-es alapítása óta hatalmas hangsúlyt fektet a nemzetközi terjeszkedésre, mint növekedése kulcsára. Közel 50 év alatt, 2019-re sikerült elérnie a vállalatnak, hogy több egységgel rendelkezzen az Egyesült Államokon kívül, mint azon belül. Ez az állapot többek között a kínai terjeszkedésnek is köszönhető.
Az Ázsiában agresszíven terjeszkedő hálózat leggyorsabban növekvő piaca jelenleg Kína, ahol összesen 148 városban több mint 3.500 egységgel van jelen. Belinda Wong, a kínai terjeszkedésért felelős ügyvezető igazgató nyilatkozata szerint ma minden 15. órában nyílik egy új Starbucks az országban. A vállalat gyakran gyorsabban vezeti be legújabb innovációit az ázsiai piacokon, mint odahaza az USA-ban. Jó példa erre, hogy Peking, Shanghai és további 11 kínai város összes Starbucks kávézója kínál már házhozszállítást is, míg az amerikai piacra a cég 2019 tavaszáig kívánja bevezeti a szolgáltatást, első lépésben kétezer egységben.
Érezhető, hogy a franchise hálózat bízik Kínában, illetve az ázsiai és csendes-óceáni piacokban: a 2019-es költségvetési évben az új nyitások számának nagyjából fele ebben a térségben várható majd. Érdekesség, hogy a kávézó piacon újnak számító Luckin Coffee is rástartolt Kínára, a Starbucks-hoz hasonló agresszív terjeszkedésre készül, melynek jele, hogy már most megvásárolt közel 2.000 üzlethelyiséget. Abban biztosak lehetünk, hogy az amerikai óriás nem marad versenytársak nélkül.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.