Új dizájn, új üzlet

„A Subway® Magyarország kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet, ami egyrészt köszönhető az élelmiszerárak átlagosan 6 százalékos csökkenésének, másrészt az éttermek forgalmának 18 százalékos növekedésének” – jelentette sajtónyilatkozatban a vállalat. Országos szinten a vendégszám 9 százalékkal növekedett 2016-hoz képest. A világ egyik legnagyobb, 100 országban jelen lévő gyorséttermi hálózatában a tavalyi évben így Magyarország teljesített a legjobban.
Döcögősen indult a tavalyi év a Subway magyarországi hálózatfejlesztés számára, azonban a szendvicsekre építő étteremléncnak sikerült hamar növekvő pályára állnia. „A közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést. Ezek a változtatások azonban szükségszerűek voltak ahhoz, hogy a jelenlegi franchise partnereink színvonalas vásárlói élményt biztosíthassanak fogyasztóik számára” – mondta el Martin Princ, a Subway kelet-közép-európai régió fejlődéséért felelős igazgatója. A régiós igazgató hozzátette, hogy jelenleg új franchise partnereket keresnek, ami a magyar piac további fejlődését biztosítja.
Új éttermi dizájn
A Subway tavaly nyáron jelentette be azon forradalmi tervét, miszerint megújítja teljes arculatát, modernizálja megjelenését és frissíti technológiai hátterét is, hogy így alkalmazkodjon a megváltozott piaci elvárásokhoz, és fejlődjön tovább meglévő éttermei bezárása nélkül. Az észak-amerikai és angliai egységek már tavaly neki is láttak az újítások bevezetésének, a hazánkat is magába foglaló közép-kelet-európai régióban pedig az idén nyílhatnak az első megújult külsejű, ún. Fresh Forward Décor éttermek.
Az új éttermi dizájn részeként a Subway egy innovatív, az eddigi ikonikus logótól merészen eltérő szimbólummal is előrukkolt – a Choice Mark, a márka jellemzőinek megtartása mellett, friss és modern megjelenést kölcsönöz a hálózatnak. „Az új éttermi dizájn gyökerestől változtatja meg a vásárlói élményt a rendelési szokásoktól kezdődően egészen az ételek elfogyasztásáig. Ennek eredményeképpen a cég fókuszpontja az ízletes ételek mellett az étkezési élményre is kiterjed” – emelte ki Martin Princ.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.