Új dizájn, új üzlet
„A Subway® Magyarország kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet, ami egyrészt köszönhető az élelmiszerárak átlagosan 6 százalékos csökkenésének, másrészt az éttermek forgalmának 18 százalékos növekedésének” – jelentette sajtónyilatkozatban a vállalat. Országos szinten a vendégszám 9 százalékkal növekedett 2016-hoz képest. A világ egyik legnagyobb, 100 országban jelen lévő gyorséttermi hálózatában a tavalyi évben így Magyarország teljesített a legjobban.
Döcögősen indult a tavalyi év a Subway magyarországi hálózatfejlesztés számára, azonban a szendvicsekre építő étteremléncnak sikerült hamar növekvő pályára állnia. „A közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést. Ezek a változtatások azonban szükségszerűek voltak ahhoz, hogy a jelenlegi franchise partnereink színvonalas vásárlói élményt biztosíthassanak fogyasztóik számára” – mondta el Martin Princ, a Subway kelet-közép-európai régió fejlődéséért felelős igazgatója. A régiós igazgató hozzátette, hogy jelenleg új franchise partnereket keresnek, ami a magyar piac további fejlődését biztosítja.
Új éttermi dizájn
A Subway tavaly nyáron jelentette be azon forradalmi tervét, miszerint megújítja teljes arculatát, modernizálja megjelenését és frissíti technológiai hátterét is, hogy így alkalmazkodjon a megváltozott piaci elvárásokhoz, és fejlődjön tovább meglévő éttermei bezárása nélkül. Az észak-amerikai és angliai egységek már tavaly neki is láttak az újítások bevezetésének, a hazánkat is magába foglaló közép-kelet-európai régióban pedig az idén nyílhatnak az első megújult külsejű, ún. Fresh Forward Décor éttermek.
Az új éttermi dizájn részeként a Subway egy innovatív, az eddigi ikonikus logótól merészen eltérő szimbólummal is előrukkolt – a Choice Mark, a márka jellemzőinek megtartása mellett, friss és modern megjelenést kölcsönöz a hálózatnak. „Az új éttermi dizájn gyökerestől változtatja meg a vásárlói élményt a rendelési szokásoktól kezdődően egészen az ételek elfogyasztásáig. Ennek eredményeképpen a cég fókuszpontja az ízletes ételek mellett az étkezési élményre is kiterjed” – emelte ki Martin Princ.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.