Az Arby’s szárnyakat kap

Az amerikai Arby’s gyorsétterem lánc jelenleg 3.400 egységgel rendelkezik az Egyesült Államokban, Kanadában, a Közel Keleten és Törökországban, ezáltal a világ legnagyobb high-end szendvicseket kínáló hálózata. Most viszont még tovább növekszik a szendvicsbár hálózat, erősítve piaci pozícióját, egyúttal bővítve portfólióját. Az Arby’s tavaly decemberben jelentette be, hogy felvásárolja a Buffalo WIld Wings sportbár márkát, amivel a csirke szárnyairól és a sport köré felépített egyedi atmoszférájáról híres hálózat 1.200 egysége is az irányítása alá kerül.
Az elmúlt években az Arby’s árbevétele folyamatosan növekedett, a húsos prémium szendvicsekre specializálódott cég az elmúlt öt évben 25 százalékos növekedést tudhatott maga mögött. A csirkehús árának növekedése miatt viszont nehéz helyzetbe került a Buffalo Wild Wings, így döntöttek az értékesítés mellett, de a hálózat nem tűnik el és a felvásárlás után is megtartja márkanevét. Az 1982-ben alapított franchise lánc Mexikóban, a Közel-Keleten, a Fülöp szigeteken, Szaúd-Arábiában, Ománban és Indiában rendelkezik egységekkel. A hálózat csirkeszárnyairól és a több mint húsz féle választható szószairól ismert, melyek mellett burgereket és salátákat is kínál. A sporteseményekre berendezkedett bárokban a fogyasztók az ízletes ételek mellett hatalmas képernyőkön követhetik a népszerű sportközvetítéseket.
Az Arby’s 1964-es alapítása óta egyedi, a megszokott burgerektől eltérő ételkínálatra, azaz a legmagasabb minőségű húsos szendvicsek elkészítésére törekszik. Az alapítók, Leroy és Forrest Raffel több mint 50 éve vágtak bele vállalkozásukba, hogy alternatívát kínáljanak a gyorséttermek világában. Az azóta is sikeresen működő lánc a már bejáratott piacok mellett keresi partnereit Európában, így Magyarországon is. A leendő franchise partnerek a központ általános segítsége mellett részt vehetnek egy két hónapos amerikai képzésen is, hogy az üzletükből a lehető legtöbbet tudják kihozni.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.