Minden összetevőre gondolva

A Mr. Kebab a klasszikus gyorséttermi vendéglátás egy tapasztalt, de mégis friss képviselője. A koncepció 2005-ben született meg Szlovákiában az első Mr. Kebab helyszín megnyitásával Kassán. Az alapító Lubor Lelovits, aki utazásai során szeretett bele a termékbe, azzal a céllal indította el saját kebabos vállalkozását, hogy egy minőségi terméket, valamint egy megnyerő márkanevet és vállalati identitást hozzon létre. Az elmúlt több mint egy évtizedben a menü sok változáson ment keresztül, a termékfejlesztés igyekszik követni (és diktálni) az újabb fogyasztói igényeket. A kínálat gerincét természetesen továbbra is a féltucat különböző verzióban elérhető kebab adja, de egyre hangsúlyosabbak a vegetáriánus ételek (vega nuggets, saláták), illetve a csirkeszárnyak, chipsek és falatkák is.
Jelenleg a két saját Mr. Kebab mellett három franchise partner által üzemeltetett étterem működik Szlovákiában, további kettő a Cseh Köztársaságban, valamint a vállalat képviselettel rendelkezik Magyarországon, Törökországban és Dél-Koreában. Hazánkban a jövőben elsősorban helyi franchise partnerek bevonásával bővülne országszerte a hálózat.
Mr. Kebab étterem kialakítására háromféle üzletformátumban is van lehetőség a franchise rendszerben: bevásárlóközpontban kialakított helyszín; önálló (stand-alone) márkaüzlet forgalmas sétálóutcák, csomópontok közelében, és a mobil egység. Üzletmérettől és formátumtól függően, a franchise partnerek átlagosan 40-80 ezer eurót (12,5-25 millió forintot) kitevő teljes befektetése, a vállalat adatai alapján, teljes egészében 2-3 év alatt térül meg.
A teljes befektetésből az egyszeri belépési franchise díj 10 ezer eurós költséget jelent. A franchise együttműködéssel járó további költség a partnerek számára az árbevétel 5-8 százalékát kitevő franchise havidíj. Cserébe a franchise központ segíti partnereit az ideális helyszín megtalálásában, az üzlet és egyedi megjelenés kialakításában, a vállalkozás beindításában. A Mr. Kebab franchise rendszergazdaként az együttműködés teljes ideje alatt biztosít üzletvezetési tanácsadást, rendszerszintű és helyi marketing támogatást, kiterjedt képzési rendszert, valamint folyamatos termékfejlesztést.
És mi a legfontosabb elvárás – a pénzügyi követelményeken túl – a potenciális franchise partnerekkel szemben? „Az elhivatottság, munkaszeretet, kihíváskeresés, valamint egy saját vállalkozás beindításának elhatározása, még ha ez egy teljesen új területre való belépést is jelent. Mi minden mást megtanítunk” – adta meg a választ az alapító.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
12 év előkészület után nemzetközi terjeszkedésbe kezd a Mr. Kebab gyorsétterem franchise. A hálózat Magyarországon is keresi leendő partnereit.
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.