Minden összetevőre gondolva
A Mr. Kebab a klasszikus gyorséttermi vendéglátás egy tapasztalt, de mégis friss képviselője. A koncepció 2005-ben született meg Szlovákiában az első Mr. Kebab helyszín megnyitásával Kassán. Az alapító Lubor Lelovits, aki utazásai során szeretett bele a termékbe, azzal a céllal indította el saját kebabos vállalkozását, hogy egy minőségi terméket, valamint egy megnyerő márkanevet és vállalati identitást hozzon létre. Az elmúlt több mint egy évtizedben a menü sok változáson ment keresztül, a termékfejlesztés igyekszik követni (és diktálni) az újabb fogyasztói igényeket. A kínálat gerincét természetesen továbbra is a féltucat különböző verzióban elérhető kebab adja, de egyre hangsúlyosabbak a vegetáriánus ételek (vega nuggets, saláták), illetve a csirkeszárnyak, chipsek és falatkák is.
Jelenleg a két saját Mr. Kebab mellett három franchise partner által üzemeltetett étterem működik Szlovákiában, további kettő a Cseh Köztársaságban, valamint a vállalat képviselettel rendelkezik Magyarországon, Törökországban és Dél-Koreában. Hazánkban a jövőben elsősorban helyi franchise partnerek bevonásával bővülne országszerte a hálózat.
Mr. Kebab étterem kialakítására háromféle üzletformátumban is van lehetőség a franchise rendszerben: bevásárlóközpontban kialakított helyszín; önálló (stand-alone) márkaüzlet forgalmas sétálóutcák, csomópontok közelében, és a mobil egység. Üzletmérettől és formátumtól függően, a franchise partnerek átlagosan 40-80 ezer eurót (12,5-25 millió forintot) kitevő teljes befektetése, a vállalat adatai alapján, teljes egészében 2-3 év alatt térül meg.
A teljes befektetésből az egyszeri belépési franchise díj 10 ezer eurós költséget jelent. A franchise együttműködéssel járó további költség a partnerek számára az árbevétel 5-8 százalékát kitevő franchise havidíj. Cserébe a franchise központ segíti partnereit az ideális helyszín megtalálásában, az üzlet és egyedi megjelenés kialakításában, a vállalkozás beindításában. A Mr. Kebab franchise rendszergazdaként az együttműködés teljes ideje alatt biztosít üzletvezetési tanácsadást, rendszerszintű és helyi marketing támogatást, kiterjedt képzési rendszert, valamint folyamatos termékfejlesztést.
És mi a legfontosabb elvárás – a pénzügyi követelményeken túl – a potenciális franchise partnerekkel szemben? „Az elhivatottság, munkaszeretet, kihíváskeresés, valamint egy saját vállalkozás beindításának elhatározása, még ha ez egy teljesen új területre való belépést is jelent. Mi minden mást megtanítunk” – adta meg a választ az alapító.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
12 év előkészület után nemzetközi terjeszkedésbe kezd a Mr. Kebab gyorsétterem franchise. A hálózat Magyarországon is keresi leendő partnereit.
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.