A Denny’s megérkezett Európába
A világ egyik legnagyobb családi-étteremlánca, a Denny’s a közelmúltban bejelentette európai expanzióját. A márka legújabb (egyben első európai) franchise partnerével, a Leon Esfahani igazgató által vezetett Denny’s Magic Diners U.K. vállalattal kötött franchise szerződés keretében 10 étterem kialakítására kerül sor az Egyesült Királyságban a következő években – az első még idén megnyithatja kapuit. A Denny’s tervei szerint a brit megjelenés csak az első lépése az európai terjeszkedésnek, melyben kiemelt figyelmet kap Közép és Kelet Európa, ezen belül pedig Magyarország is.
„Hisszük, hogy márkánk számára jelentős növekedési potenciált, lehetőséget rejtenek a nemzetközi piacok, és magabiztosak vagyunk, hogy Leon Esfahani, csapata és az éttermi márkák vezetése során szerzett tapasztalatuk a tökéletes partnerré teszi őket a Denny’s élmény bemutatásához az Egyesült Királyságban, és tágabb értelemben Európában is első ízben” – nyilatkozta John Miller, a Denny’s elnök-vezérigazgatója. „Kiterjedtebb globális lábnyomunk számos új franchise érdeklődést vonzott, folytatjuk a növekedésért tett erőfeszítéseinket, ahogy Európában eljönni látszik a mi időnk.”
A franchise átvevő Denny’s Magic Diners U.K. vállalatot vezető Leon Esfahani éttermi vendéglátásban szerzett tapasztalata magába foglal olyan globális márkák franchise helyszíneinek üzemeltetését, mint a Starbucks vagy a Pizza Hut. Az első Denny’s étterme a walesi Swansea városában nyílhat 2017 végén. „Régóta rajongok a Denny’s márkáért, így megtiszteltetés, hogy elhozhatom Európába azt, amit egy igazán különleges koncepciónak látok” – egészítette ki a franchise partner.
A lehetőség Magyarországon is elérhető
A mostani franchise megállapodás kapcsán Steve Dunn, a Denny’s alelnöke elmondta, hogy „a Denny’s az egyik leggyorsabban növekvő családi-étteremhálózat a világon, és izgalmas látni, ahogyan az Egyesült Királyságban is elérhetővé válik egyedi éttermi élményünk. Izgatottan várjuk, hogy még több, hasonlóan rátermett partnert találjunk, akikkel közösen tovább bővíthetjük a Denny’s európai lábnyomát” – utalt a vezető a kontinensen tervezett hálózatfejlesztésre, amelynek hangsúlya a közép-kelet-európai régión van.
Ennek megfelelően a Denny’s együttműködési és franchise lehetőség Magyarországon is elérhető. Hazánkban az étteremlánc elsősorban egy, az angliai partnerhez hasonló profilú, az éttermi vendéglátás vagy kapcsolódó ágazatban tapasztalt, több étterem megnyitását is vállaló franchise átvevőt keres, aki bevezetné az amerikai márkát a magyar piacra. A jövőbeli magyarországi franchise partnernek legalább 5 étterem 5 éven belüli megnyitását kell vállalnia.
A Denny’s franchise hálózatában háromféle üzletformátum is elérhető az étteremkialakításhoz. Méretében a legkisebbnek számító, átlagosan 70 és 250 m² alapterületű formátum elsősorban a bevásárló központok, repülőterek, busz- és vasútállomások közönségének lett megalkotva. A klasszikus, különálló Denny’s éttermeket 300-800 négyzetméterre tervezték forgalmasabb utak és autósforgalom közelébe. A harmadik üzlettípus az ún. Denny’s on-the-go, melyet úgy terveztek, hogy a főbb városi (elsősorban gyalogos) csomópontok mentén, 250-500 négyzetméteren megépíthető legyen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.