Ambíciózus tervek
A világ legnagyobb franchise szállodalánca, a Marriott International Európában erősíti jelenlétét. A tavalyi évben a Starwood lánc 12,41 milliárd dolláros felvásárlásával pozícióját oly mértékben erősítette meg a világpiacon, hogy már így is nehéz lesz letaszítani a trónról. Azonban idén sem tétlenkedik a jól ismert vállalat, nemrég bejelentette ambiciózus három éves tervét, melyben Európa kiemelt szerepet kapott.
A Marriott International szállodalánc hálózatának bővítésével 2019 végére további 300.000 egységgel kívánja növelni elérhető szobáinak számát. Európában elsősorban Starwood márkájának terjeszkedését tartja szem előtt a vállalat. Budapesten, a Matild Palotában 2019-ben debütáló Luxury Collection Hotel szintén a Marriott portfólióját erősíti majd, melyről korábban itt írtunk.
Amy McPherson, a Marriott International vezérigazgatója nyilatkozatában megemlítette, hogy a 2016-os év kiemelkedő fontossságú volt számukra, melyből a legfontosabb lépés a már említett Starwood lánc felvásárlása volt, aminek eredményeképpen további 40.000 egységgel növelték az Európában található szobáik számát. Ezzel a lépéssel hat év alatt megháromszorozódott a szobaszám a kontinensen, elérve az összesen 134.000 egységet. „Most nagyra törő tervekkel tekintünk a jövőbe. 2020-ig tovább kívánjuk erősíteni vezető pozíciónkat a luxus és komplex szolgáltatások szegmensben, melynek keretében létrehozzuk a világ legnagyobb high-end hotel hálózatát” – ismertette McPherson.
A Marriott International a világ 124 országában több mint 6.000 hotellel és 1,2 millió szobával rendelkezik. Portfóliójában összesen 30 különböző márkát találunk, mint például a Ritz-Carlton, a Courtyard and Residence Inn vagy a hamarosan Budapesten is debütáló W Hotels.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...