Két világmárka is erősít Budapesten
![](https://img.franchising.pl/hu/c35/c01/w_budapest.jpg)
A Starwood Hotels & Resorts szállodalánc 2015. novemberi felvásárlása óta a Marriott International a világ legnagyobb hotel vállalata, közel 6000 ingatlannal a világ 120 országában van jelen. A Marriott igyekszik megőrizni vezető pozícióját, és ennek érdekében folyamatosan erősíteni jelenlétét a nemzetközi piacokon. Ezzel összhangban, január közepén a vállalat három új hotel hozzáadását jelentette be globális portfoliójához. 2018-ban indul Írországban a hálózat Aloft franchise márkája, valamint Kínában bővül az ország első Ritz Carlton golf üdülőjével a vállalat. Mindemellett a Marriott megállapodást kötött a budapesti székhelyű QPR Properties Kft-vel az ikonikus W Hotels márka magyarországi debütálásáról.
A W Hotels márka jelenleg egy 50 hotelből álló portfóliót tudhat magáénak, és jó úton jár afelé, hogy 2020-ra elérje a célként kitűzött 75 szállodás létszámot. A Marriott részéről elmondták, hogy a W Budapest hotel megnyitása a luxusszállodák és utazások iránti megnövekedett keresletre ad választ, és hozzájárul, erősíti a vállalat által kiemelt európai növekedést. A W Budapest a Marriott összességében hatodik magyarországi egysége lesz.
És szükség is van a Marriott erőfeszítéseire, ha meg akarja őrizni előnyét, ugyanis alig egy héttel a W Budapest bejelentése után, egy másik hotel-óriás, a Hilton is egy új budapesti szálloda megnyitásáról adott hírt. A lánc szintén az Andrássy út közelében tervezi megnyitni legújabb, egyben harmadik magyarországi szállodáját a Hilton Garden Inn Budapest City Centre név alatt. A VI. kerületi Lázár utca 11-13. szám alatt, várhatóan 2018-ban nyíló belvárosi szállodát az Accent Hotel Management üzemelteti majd, amely jelenleg 16 hazai hotel, köztük több ötcsillagos luxushotel és négycsillagos gyógyszálloda üzemeltetésért is felelős – írja a travelo.hu.
A 214 szobás hotelben bőséges, látványkonyhás reggelit, a la carte ebédet és vacsorát kínáló étterem, valamint hangulatos bár várja majd a vendégeit. Emellett egy, a Hilton Garden Inn márkára jellemző Pavilion Pantry is helyet kap a hotelben, amely egy olyan nonstop delikátüzlet elnevezése, ahol italokat, harapnivalókat és a legszükségesebb egészségügyi és kozmetikai termékeket lehet beszerezni. A szálloda az üzleti utazókra is épít, a három tárgyalóterem mellett business center várja majd a vendégeket.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
![](https://img.franchising.pl/hu/817/29e/nec_dunaplaza_sq.png)
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
![](https://img.franchising.pl/hu/fc4/ecf/alexey-mak-smzlg77z2dk-unsplash.jpg)
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...