A Burger King baconos fagylaltja
A Bacon Sundae nevű, nem mindennapi desszertet az előző héten kezdte el árusítani az amerikai gyorsétterem hálózat, miután azt több hónapig tesztelték Nashville-ben. Alapvetően egy csokoládéreszelékes - karamellás vaníliajégkrémről beszélünk, aminek az a legfőbb különlegessége, hogy vékonyra vágott bacon darabok adnak neki egy kis csavart. Nem véletlenül bízik sikerében a Burger King, hiszen felmérések szerint a bacon az egyik legnépszerűbb nassolnivaló az egyetemista fiataloknál – a Nutella és a különböző kekszek mellett.
A Burger King nyári kínálatában új szendvicsek és jégkásák is vannak, de a közönséget a Bacon Sundae foglalkoztatja leginkább. Az internetes gasztro-blogok azt írják, hogy ez a „leggusztustalanabb szenzáció, amit 2012 nyarán fogyaszthatunk”, továbbá, hogy a Burger King új desszertje olyan terméket testesít meg, amelyre ”mindig is vágytunk, de féltünk elkészíteni”. Egyelőre kizárólag az amerikai éttermekben kapható az édesség, egészen szeptember 3-ig. Nem valószínűsíthető, hogy a közeljövőben találkozunk vele Magyarországon.
A bacon a 80-as években lett népszerű, azonban a 2000-es évek elejétől még nagyobb szerepet kapott a nemzetközi gasztronómiában. Táplálkozási szakértők szerint a bacon egészségesebb, mint azt a közvélemény gondolja: egy csík bacon kevesebb mint 100 kalóriát tartalmaz, ezért alkalomadtán a diétázók is nyugodtan fogyaszthatják. A bacon sundae 510 kalóriát, 18 gramm zsírt és 61 gramm cukrot tartalmaz.
(a.c.)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
E-kereskedelmi várakozások
/2025.11.04.
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.