Új típusú kávézók egyedi koncepciója
A Tucano Coffee 2011-ben indult útjára az alapítóknak azzal a víziójával, hogy a márka majd jóval túlmutat egy tipikus kávézó koncepción, és egy nemzetközi szinten is helytálló, különleges kávézólánccá nőheti ki magát. A vállalat jól halad a globális márkává válás útján: jelenleg a hálózat már 25 kávézót fog össze 8 országban, hamarosan megnyílik Németország első Tucano Coffee kávézója, valamint világszerte 300 különleges franchise kávézó kialakítása a cél 2020-ig. A már biztos új piacok mellett a 2014 óta franchise rendszerben bővülő vállalat most Magyarország felé fordította minden figyelmét, hazánk jelenti a Tucano Coffee terjeszkedésének következő célállomását. A hálózat számára egyben régiós zászlóshajóként is szolgál a magyar piac, ahol országszerte van lehetőség a franchise partnerré válásra - egy franchise kávézó elindításával (vagy meglévő átalakításával) ugyanúgy, ahogy az országos vagy regionális jogok megvásárlásával.
A Tucano Coffee alapítói azzal az elhatározással alkották meg a koncepciót nyolc évvel ezelőtt, hogy kávézók, kávéházak egy új típusát, ún. kreatív kávézókat hozzanak létre, amelyek egyedi designt, otthonos hangulatot, magas minőségű szolgáltatást és kapcsolódó szakmai rendezvényeket kínálnak. A márka mottója, egyben filozófiája, a Love.Peace.Coffee. is ezeket az értékeket képviseli, és hirdeti világszerte, hogy a Tucano Coffee kávézókba betérő vendégek elfogadásra, barátságos környezetre, inspirációra, egyedi termékekre és természetesen kávékülönlegességekre számíthatnak. Utóbbiak elkészítéséhez kizárólag a vezető-baristák által személyesen kiválogatott, frisspörkölésű kávét használnak.
A Tucano Coffee elhivatottsága nemcsak az egzotikus kávés italok formájában ölt testet, de a kapcsolódó kultúrák és tradíciók szeretetében, megismerésében is. A kávézók – a rendszeres tematikus rendezvényeknek, szakmai találkozóknak, zenés és jótékonysági esteknek köszönhetően – igazi közösségitérként is szolgálják a helyi lakosságot.
Magyarországon a Tucano Coffee franchise lehetőség országszerte elérhető a vállalkozó franchise partnerek számára, akikkel szemben a legfontosabb elvárás, hogy magukénak érezzék a fenti értékeket, azaz a Tucano Coffee filozófiát. Egy tipikus kávézó kb. 120 négyzetméteren terül el, és átlagosan 7-10 ezer vendéget szolgál ki havonta. Ezzel a forgalommal, valamint a szegmensben szokásosnál valamivel alacsonyabb franchise díjakkal (3,5 - 4,5% royalty és 1% marketing díjak az értékesítés függvényében) egy klasszikus Tucano Coffee kávézó elindításához szükséges teljes befektetés már a második év első felében megtérül.
A Tucano Coffee a franchise együttműködés teljes ideje (5 év, további 5 évre szóló hosszabbítási lehetőséggel) alatt támogatja franchise partnereit a legmegfelelőbb helyszín felkutatásától kezdve, a megjelenés közös megtervezésén, a minőségi beszállítói hálózat kialakításán és a Tucano Coffee Akadémia képzésein át, a folyamatos üzletvezetési, marketing, termék- és kutatásfejlesztési támogatásokig, továbbképzésekig.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.