Nagy dobásra készül a Starbucks

A mindenki által ismert, 1971-ben az Egyesült Államokban alapított Starbucks kávézó franchise hálózat elsőre talán meglepő, mégis innovatív és kecsegtető ötlettel rukkolt elő. A vállalat nagyszerű lehetőséget lát a hideg kávés italokban, melyek fejlesztésén és értékesítésén keresztül kíván további részesedéshez jutni a multi-milliárd dollár forgalmú kávé világpiacból.
A legújabb, már tesztelés alatt álló termékük a ‘Nitro Clod Brew’ melynek lényege, hogy a kávét nitrogénnal hűtik le és a sörcsapokhoz hasonló módszerrel hordóból csapolják a fogyasztók számára. A 20 órán keresztül, hidegen készülő kávé a Starbucks technológiájának köszönhetően ízletesebb és zamatosabb, hiszen a kávébabokban található aroma és íz hangsúlyosabb, mint a forróvízzel készülő kávék esetében.
A 2015 óta hideg kávés italokat is kínáló hálózat a Bloomberg kimutatása szerint évente 25 százalékkal tudta növelni eladásait ezen szegmensben. A hideg kávé piac világ szinten 2010 és 2015 között több mint 340 százalékos növekedést mutatott. A Starbucks most ezt, a világ szinten milliárd dolláros hideg kávé piacot szeretné megszerezni – jelentette be Howard Schultz, a vállalat vezérigazgatója. A cég ezáltal még nagyobb szeletet birtokolhat a nemzetközi kávé piacból, új fogyasztókat csábítva a kávézóiba.
“Az elmúlt negyven évben arra törekedtünk, hogy a legjobb melegen készülő kávékat és kávés italokat hozzuk létre. Természetesen mindig kínálunk újdonságokat a vásárlóinknak, így a hidegkávés italokban rejlő lehetőségeket is ki szeretnénk használni. Az elkövetkező években erre a területre komoly erőket fogunk fordítani” – nyilatkozta Howard Schultz. "Egy teljesen új élményt kínálunk a vendégeink számára” – tette hozzá Dr. Sandy Stark, a Starbucks alelnöke. Az új termék először 1400 kávézóban kerül majd forgalomba nyár végére, először az amerikai és angol piacokon.
Magyarországon 2010-ben jelent meg a márka, jelenleg 16 kávézót számlál a hazai franchise jogtulajdonos AmRest Kávézó Kft. üzemeltetésében.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.