Nagy dobásra készül a Starbucks

A mindenki által ismert, 1971-ben az Egyesült Államokban alapított Starbucks kávézó franchise hálózat elsőre talán meglepő, mégis innovatív és kecsegtető ötlettel rukkolt elő. A vállalat nagyszerű lehetőséget lát a hideg kávés italokban, melyek fejlesztésén és értékesítésén keresztül kíván további részesedéshez jutni a multi-milliárd dollár forgalmú kávé világpiacból.
A legújabb, már tesztelés alatt álló termékük a ‘Nitro Clod Brew’ melynek lényege, hogy a kávét nitrogénnal hűtik le és a sörcsapokhoz hasonló módszerrel hordóból csapolják a fogyasztók számára. A 20 órán keresztül, hidegen készülő kávé a Starbucks technológiájának köszönhetően ízletesebb és zamatosabb, hiszen a kávébabokban található aroma és íz hangsúlyosabb, mint a forróvízzel készülő kávék esetében.
A 2015 óta hideg kávés italokat is kínáló hálózat a Bloomberg kimutatása szerint évente 25 százalékkal tudta növelni eladásait ezen szegmensben. A hideg kávé piac világ szinten 2010 és 2015 között több mint 340 százalékos növekedést mutatott. A Starbucks most ezt, a világ szinten milliárd dolláros hideg kávé piacot szeretné megszerezni – jelentette be Howard Schultz, a vállalat vezérigazgatója. A cég ezáltal még nagyobb szeletet birtokolhat a nemzetközi kávé piacból, új fogyasztókat csábítva a kávézóiba.
“Az elmúlt negyven évben arra törekedtünk, hogy a legjobb melegen készülő kávékat és kávés italokat hozzuk létre. Természetesen mindig kínálunk újdonságokat a vásárlóinknak, így a hidegkávés italokban rejlő lehetőségeket is ki szeretnénk használni. Az elkövetkező években erre a területre komoly erőket fogunk fordítani” – nyilatkozta Howard Schultz. "Egy teljesen új élményt kínálunk a vendégeink számára” – tette hozzá Dr. Sandy Stark, a Starbucks alelnöke. Az új termék először 1400 kávézóban kerül majd forgalomba nyár végére, először az amerikai és angol piacokon.
Magyarországon 2010-ben jelent meg a márka, jelenleg 16 kávézót számlál a hazai franchise jogtulajdonos AmRest Kávézó Kft. üzemeltetésében.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.