A további expanzió kulcsa
Megnyitotta eddigi legmodernebb FFB – Fornetti Food and Beverage látványpékségét az idén húszéves Fornetti. Korábban megnyílt három társával egyetemben, a mostani (a budapesti Oktogon téren található) üzlet is kibővült kínálattal, megújult, fiatalos arculattal és önkiszolgáló rendszerrel várja a vásárlókat. Hamarosan újabb FFB látványpékség szaküzletek nyílnak a fővárosban és vidéken egyaránt; a bolttípust emellett a külföldi piacain is meghonosítaná a Fornetti, amely az elmúlt két évben – az Aryzta Csoport általi felvásárlása óta – számos új országban jelent meg termékeivel.
„Az Aryzta Csoport régiós és európai fejlesztéseinek kulcsszereplője a Fornetti, amely az elmúlt két évben új piacokon is megjelent, így Lengyelországban, Görögországan és Ausztriában” – mondta az Oktogonon található FFB üzletmegnyitóján Dermot Murphy, az Aryzta Csoport európai operációs vezérigazgatója. Elmondása szerint a következő időszakban a Fornetti helyi vezetésével fejlesztik tovább az üzleti modellt annak érdekében, hogy a cég tovább bővülhessen piacain. A nemzetközi terjeszkedésben jelentős szerepet szánnak a Fornetti zászlóshajó üzlettípusának, az FFB-nek.
„A tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitunk meg a régióban és Magyarországon, főként frekventált belvárosi helyszíneken, sétálóutcákban, pályaudvarok környékén” – avatott be Bánhidi Attila, a Fornetti kereskedelmi és marketing igazgatója. Az igazgató hozzátette, hogy tavaly áprilisban nyitották meg az első FFB-üzletet a budapesti Ferenciek terén, és az azóta eltelt időszak tapasztalatai kifejezetten pozitívak – „a fogyasztók nagyon megszerették az újfajta bolttípust és a korábbinál szélesebb kínálatot is.” Az FFB-üzleteket naponta több mint 1500-an keresik fel, és már csak azért is sokan visszatérnek, mert az önkiszolgáló rendszer sokkal gördülékenyebbé teszi a vásárlást.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?