Kelta szellem Las Vegas szívéből
A 2003-ban Las Vegasban alapított Tilted Kilt nem egy egyszerű, hétköznapi sport pub. A márka védjegyévé vált ír hangulat nem csak a berendezésben, de az ételek és italok terén is visszaköszön. A franchise hálózat a minőségi vendéglátás mellett különleges felszolgálásról is ismert. Az élményről a csinos és híresen lengén öltözött Tilted Kilt lányok és fiúk gondoskodnak.
Az Egyesült Államokban száz, nemzetközi szinten pedig huszonöt egységgel bíró márka megkezdte európai terjeszkedését. A franchise hálózat kínálatának gerincét a több, mint harminc csapolt és üveges sör adja. Az italok mellett a tradicionális és modern amerikai és ír ételek is helyet kaptak, mint a sült csirkeszárny, hamburgerek és saláták széles választéka. A Tilted Kilt elsődleges vendégköre sportrajongókból áll, így az éttermekből, pubokból nem hiányozhatnak a minden szögből jól látható LCD kijelzők sem, melyeken keresztül bármilyen sport esemény nyomon követhető.
A nemzetközi márka master franchise partnereket keres Európa szerte, így Magyarországon is. William Edwards EEC igazgató elmondása szerint a leendő partnernek ismernie kell a helyi piac adottságait, nagy tapasztalattal kell rendelkeznie a vendéglátás terén. Fontos az erős marketing központú szemlélet és nagy előnyt jelent, ha jó elhelyezkedésű ingatlanhoz van hozzáférése.
A master franchise partner az üzletnyitást megelőzően egy öthetes képzésen vehet majd részt a cég arizonai központjában. Ezt követően a képzés az új üzlet helyszínén folytatódik, ahol egy szakértői csoport segíti majd a sikeres üzletnyitást. A központ minden támogatást biztosít partnerei számára, így biztosított az átfogó marketing csomag is, amely tartalmazza a közösségi média felületeire, a nyomtatott sajtóra illetve a rádiós és tévés megjelenésekhez szükséges összes anyagot. A nyitást követően természetesen az online kurzusok és marketing tanácsadás folyamatosan elérhetőek a partnerek számára.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.