Vacsora mindig kéznél

A több mint 60 éve, Amerikában alapított klasszikus családi étteremlánc, a Denny’s átlagosan 30 millió vendéget szolgál ki havonta. Olyan tipikusan amerikai ételek szerepelnek kínálatukban, mint a palacsinta, omlett, gofri, hamburgerek, steakek, szendvicsek. Az 1700 egységgel rendelkező, 14 országban jelen lévő és ezáltal a legnagyobb családi tulajdonban lévő, felszolgálással működő étteremhálózatot gyakran a franchise világ legjobbjai között emlegetik. A térségben, így Magyarországon is master franchise partnert kereső márka, alkalmazkodva a piaci változásokhoz, most vezeti be új üzleti stratégiáját.
Az elmúlt időszakban egyre több franchise vállalkozás fordult a virtuális világ felé kiaknázva az internetben és a közösségi médiában rejlő lehetőségeket. A Denny’s éttermek is bővítik szolgáltatásaikat és az új, mobilon is elérhető online rendelési rendszerüknek köszönhetően a vásárlók már Facebookon és Twitteren keresztül is rendelhetnek házhoz.
A mobilos alkalmazáson és interneten keresztüli házhoz rendelések száma az elmúlt öt évben megháromszorozódott. Az amerikai NDP kutatóintézet felmérése szerint jelenleg világ szinten az éttermi rendelések 6,6 százalékát teszik ki az online rendelések, melyek nagyrészt okostelefonon keresztül zajlanak. A gyorséttermek házhozszállítási szolgáltatásait összesen a fogyasztók 18 százaléka használja, és a tendencia tovább növekszik.
A Denny’s házhozszállítási szolgáltatásának bevezetését két éves kutatás és tesztelés előzte meg. Külön csomagolási módokat fejlesztettek ki a tojások, hamburgerek, szendvicsek és palacsinták számára. Az elsődleges cél az ételek frissen és melegen tartása volt a megfelelő tálalás mellett. „Természetesen továbbra is törekedni fogunk arra, hogy éttermeink csalogatóak legyenek ügyfeleink számára, de mostantól nagy hangsúlyt kívánunk fektetni a házhozszállítási szolgáltatásunkra is“ – avatott be John Dillon.
Az éttermi franchise hálózat master franchise partner bevonásával szeretne megjelenni Magyarországon. A master franchise partner kizárólagossággal rendelkezhet az ország területén, és legalább öt étterem megnyitásához elegendő tőkével kell rendelkeznie. A franchise partnerek három különböző üzletformátumból választhatnak, melyek elsősorban méretükben és beruházás-igényükben különböznek.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.