Új kampányba kezdett az Arby’s

Az Arby’s 1964-ben alapult, mint az első, az egész Egyesült Államokat behálózó prémium szendvics hálózat. A vállalat ügyfelei több mint 50 éve választhatnak a kézzel készített óriás szendvicsek, változatos és gazdag ételek és finom desszertek közül. Az Arby’s a gyorséttermek és prémium éttermek közé pozícionálja magát, a hálózat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az ételek a legjobb minőségű húsokból és egészséges alapanyagokból készüljenek. Mára 3400 egységet üzemeltet világszerte és tovább növekszik.
Míg a legtöbb gyorsétterem lánc profitja csökken, addig az Arby’s sikert sikerre halmoz. A franchise hálózat egyértelműen tudja, hogy mit csinál. A felmérések azt mutatják, hogy az Egyesült Államokban egyre kevesebb ember látogatja a gyorséttermeket 35 éves kor felett. A fiatalabb korosztályok esetében viszont a tendencia épp fordított, a látogatók száma növekedést mutat. Ügyesen ismerte fel ezt a trendet a vállalat, és sikeresen fordította előnyére a megfelelő marketing stratégia alkalmazásával. A 35 éves kor alatti, fiatal és éhes célcsoportra készített modern reklám stratégiának, valamint a közösségi média adta lehetőségek kiaknázásának köszönhetően a kreativitásra és humorra épülő kampány elérte célját. Az Arby’s 2016-ban 3,8 százalékos növekedést könyvelhetett el.
A marketing mellett a termékfejlesztés is hangsúlyos az Arby’s-nál, márka most például korlátozott ideig piacra dobta a klasszikus görög gyros szendvicsét bárányhússal és tzatzikivel. Az új termék illeszkedik a vállalati stratégiába, amely szembe megy az egyre divatosabb zöldség alapú étkezéssel. A minőségi, húsos ételekre specializálódott portfóliónak köszönhetően a 30 év alatti vásárlók lojálisak és gyakran visszatérnek. A hálózat egyik legjobban fogyó specialitását is a klasszikus görög gyros ihlette, a Gyroscope szendvicsből évente 27 millió darabot értékesítenek, amely ebben a szegmensben a legnagyobb az Egyesült Államokban.
Az Arby’s arra számít, hogy a kidolgozott koncepciójának köszönhetően a nemzetközi franchise partnerek gyors növekedésre lesznek képesek. A hálózat a régióban is terjeszkedni kíván, így nyitott a lehetőség a magyaroroszági befektetők, vállalkozók számára is. Az exkluzív master franchise jog megvásárlása 20 évre szól és teljes körű kizárólagosságot biztosít a partner számára. Magyarországon a jövőbeni master franchise partnernek legalább 10 Arby’s étterem megnyitásához elegendő tőkéhez kell hozzáféréssel rendelkeznie. Az új partner az indulás előtt egy nyolc hetes képzésen vehet részt az Egyesült Államokban.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.