Szuperhősök a Diary Queen szolgálatában

A Diary Queen (DQ) franchise hálózat bemutatta legújabb, különleges termékét az Egyesült Államokban, melyet a sikeres szuperhősfilm, a Marvel által jegyzett A galaxis őrzői inspirált. A Magyarországon jelenleg mester franchise partner kereső márka újítása egy karamell és csokoládé darabokkal megszórt vanília fagylalt, melynek íze a közkedvelt süteményre, a brownie-ra emlékeztet.
A Diary Queen amerikai stílusú családi étterem és cukrászda is egyben, amely elsősorban az édességekre építette reputációját. A márka híres a fagylaltjairól, süteményiről és turmixairól – leghíresebb fagylaltjuk a Blizzard. A DQ népszerűsége és folyamatos növekedése az előremutató reklámozási stratégiája mellett a széles termékkínálatának is köszönhető. A Grill & Chill éttermek kínálatában megtalálhatóak a különböző hamburgerek (a legismertebb közülük a “lángszóró” Grill Burger), snack-ek, csirkeszárnyak, hot-dogok, tortillák, szendvicsek és saláták is. A klasszikus gyorséttermekhez képest asztali kiszolgálással kedveznek vásárlóiknak.
A nemzetközi franchise hálózat 29 országban összesen 6800 éttermet működtet. A 80 éves múlttal rendelkező márka a tavalyi évben 318 új üzlettel bővült világszerte, így pedig az eddigi legerősebb évét zárta – az intenzív növekedés pedig idén is folytatódik. A globális támogatási és képzési rendszer segíti üzletük sikerük üzemeltetésében a franchise partereket, akik három különböző koncepcióból is válaszhatnak: kiosk, étterem és express stand.
A márka olyan sikeres és tőkeerős vállalatokat és vállalkozókat keres, akik már rendelkeznek tapasztalattal a vendéglátás vagy a kapcsolódó ágazatok terén, mint az étel-ital kiskereskedelem vagy a forgalmazás. A Magyarországon is elérhetővé vált exkluzív DQ mester franchise ajánlat 15 évre szól, amely további tíz évvel hosszabbítható meg.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.