Két új Starbucks az évvégére

Az 1971-ben alapított Starbucks – a versenytársakhoz képest valamivel később – csak 2010-ben jelent meg Magyarországon. A gazdasági válság elmélyülése miatt azonban sokan az amerikai márka bukását jósólták meg hazánkban, mondván, a lakossági költekezés visszaesése és a kiélezett piaci verseny nem túl jó táptalaj a magasabb ár fekvésű kávézóláncnak. Azonban egy dinamikus fejlődés eredményeként a Starbucks mindössze hat év alatt piacvezető lett Magyarországon, most pedig megnyitotta tizenhatodik kávézóját is.
A 16. Starbucks az Astoriánál került kialakításra az East-West Business Centerben. A 114 négyzetméteres új kávézó, központi, metró melletti elhelyezkedésével tökéletes helyszín a nagy találkozásokra, ahol a vendégek 30 asztalnál élvezhetik a válogatott kávékülönlegességeket, de kora tavasztól a külső teraszon további 13 asztal kerül majd elhelyezésre.
„Régi tervünk vált valóra azzal, hogy a belvárosban az Astoriánál is kávézót nyithattunk. Bízunk benne, hogy jelenlétünkkel ismét egy közkedvelt találkozási pontot hozunk létre, ahova a rohanó mindennapok során vendégeink rendszeresen betérnek majd kedvenc italaikért" – fogalmazott Herczku György, a Starbucks ingatlanokért felelős vezetője.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.