A Starbucks alulmaradt a Costa Coffee-val szemben

A nemzetközi Allegra Group minden évben díjazza az európai kávé piac kiválóságait, és ez idén sem volt másképp: budapesti Kávé Szimpóziumán hirdette ki az európai Coffee Awards díjátadó idei győzteseit. 2016-ban a brit Costa Coffee ötödik alkalommal vehette át az “Európa legjobb kávézóláncának” járó elismerést. Érdekesség, hogy míg minden régióban más eredmény született, addig a hazánkat is magába foglaló közép-kelet-európai régió “erősorrendje” egyedüliként megegyezik a végső győztesek sorrendjével: a Costa Coffe mögött az amerikai Starbucks foglalhatta el a dobogó második, a brit Caffé Nero pedig a harmadik fokát.
November végén kilencedik alkalommal zajlott le az Allegra Group Európai Kávé Szimpóziuma (Allegra European Coffee Symposium), ahol azon vállalatok tevékenységét díjazták, amelyek az európai coffee shop és food-to-go piacon a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtották az idei évben. Egyedülálló módon a nyertesek versenytársaik szavazatai alapján kerülnek ki, ezáltal ez a szektor legrangosabb elismerése.
A 2016-os Kávé Szimpózium Budapesten került megrendezésre több mint 400 európai kávézólánc részvételével. A Costa Coffee hat év alatt ötödik alkalommal végzett az első helyen. “Óriási siker számunkra ez a díj. Nem csak Közép- és Kelet Európában sikerült elnyernünk a legjobb kávézóláncnak járó elismerést, de egész Európában is; és olyan versenytársakat tudtunk megelőzni, mint a Starbucks vagy a Coffee Nero” – mondta el Robert King, a vállalat európai franchise divíziójának vezetője.
A Costa Coffee a közép-kelet-európai elsősége mellett az Egyesült Királyságot és Írországot magába foglaló régióban végzett a harmadik, valamint a “Legetikusabb Márkák” között szintén a harmadik helyen. Ezzel szemben a Starbucks utóbbi kategóriát megnyerte, ahogyan a nyugat-európai régióban is az élen végzett, Közép-Kelet-Európában pedig második lett. Ez mindenképp azt mutatja, hogy az amerikai kávézólánc kiélezett versenyben maradt alul brit versenytársával szemben, és jövőre - a Lengyelországban megrendezésre kerülő Szimpóziumon - már fordulhat a kocka.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.