Balatonalmádiban bővül a Hunguest Hotels

A Balatonalmádi központjában, közvetlenül a vízparton fekvő hotel novembertől Hunguest Hotel Bál Resort néven elérhető a lánc értékesítési kínálatában és online szállásfoglaló rendszerében. A Hunguest Hotels a Balatonalmádi szállodán kívül további 14 saját tulajdonú és 8 franchise partner szerződéssel működtetett szállodát üzemeltet.
Csütörtök
2016.11.03.
A hotellánc egy közvetlen vízparti, négycsillagos wellness szálloda üzemeltetéséről állapodott meg Balatonalmádi központjában.
 

A Hunguest Hotels Zrt. ötéves megállapodást kötött a Balatonalmádi központjában fekvő, négycsillagos wellness szálloda üzemeltetésére novembertől. A saját stranddal, 193 szállodai szobával és 15 lakosztállyal rendelkező, korábban Hotel Auróraként működő szálloda megszerzése fontos lépés a lánc térségi szálláskínálatának erősítésében, hiszen a Balaton környéki településeken, Hévízen és Tapolcán a Hunguest Hotels már 3 saját tulajdonú egységet is működtet.

Hülvely István, a társaság vezérigazgatója a megállapodás kapcsán közölte: a szállodalánc erős kínálattal rendelkezik az észak- és nyugat-balatoni régióban, de közvetlen vízparti szállodát hosszú idő után csak most tudott ismét az értékesítési hálózatába vonni. Hozzátette: a megkötött szerződés a vállalat középtávú stratégiáját is szolgálja, a Hunguest a meglévő és eredményes vidéki egységei vonzáskörzetében szeretné bővíteni kínálatát.

Korábban a Konzum Nyrt. a Budapesti Értéktőzsdén (BÉT) bejelentette, a szükséges versenyhatósági hozzájárulást követően leányvállalata, a KZBF Invest Kft., valamint a tőzsdei társaság kezelésébe tartozó Konzum PE Magántőkealap társaságai megszerezték a Hunguest Hotels Szállodaipari Zrt. tulajdonosi és irányítási jogait. A Konzum 90 százalékos tulajdonában álló KZBF Invest Vagyonkezelő Kft. megvásárolta a 12,48 milliárd forint jegyzett tőkéjű Hunguest 32,059 százaléknyi részvénycsomagját a Révai Print Szolgáltató és Kereskedelmi Zrt.-től.


legolvasottabb

A franchise fogalma /2019.04.13.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.