Balatonalmádiban bővül a Hunguest Hotels
A Hunguest Hotels Zrt. ötéves megállapodást kötött a Balatonalmádi központjában fekvő, négycsillagos wellness szálloda üzemeltetésére novembertől. A saját stranddal, 193 szállodai szobával és 15 lakosztállyal rendelkező, korábban Hotel Auróraként működő szálloda megszerzése fontos lépés a lánc térségi szálláskínálatának erősítésében, hiszen a Balaton környéki településeken, Hévízen és Tapolcán a Hunguest Hotels már 3 saját tulajdonú egységet is működtet.
Hülvely István, a társaság vezérigazgatója a megállapodás kapcsán közölte: a szállodalánc erős kínálattal rendelkezik az észak- és nyugat-balatoni régióban, de közvetlen vízparti szállodát hosszú idő után csak most tudott ismét az értékesítési hálózatába vonni. Hozzátette: a megkötött szerződés a vállalat középtávú stratégiáját is szolgálja, a Hunguest a meglévő és eredményes vidéki egységei vonzáskörzetében szeretné bővíteni kínálatát.
Korábban a Konzum Nyrt. a Budapesti Értéktőzsdén (BÉT) bejelentette, a szükséges versenyhatósági hozzájárulást követően leányvállalata, a KZBF Invest Kft., valamint a tőzsdei társaság kezelésébe tartozó Konzum PE Magántőkealap társaságai megszerezték a Hunguest Hotels Szállodaipari Zrt. tulajdonosi és irányítási jogait. A Konzum 90 százalékos tulajdonában álló KZBF Invest Vagyonkezelő Kft. megvásárolta a 12,48 milliárd forint jegyzett tőkéjű Hunguest 32,059 százaléknyi részvénycsomagját a Révai Print Szolgáltató és Kereskedelmi Zrt.-től.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...