Megvásárolták a Hunguest Hotels-t

Kedd
2016.10.04.
A 18 saját üzemeltetésű szálloda közül 14 magyarországi hotel tulajdonjoga, valamint a márkanév és a franchise jogok kerültek az új tulajdonoshoz.
 

A Konzum Nyrt. a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján hétfőn tette közzé, hogy érdekeltségei megvásárolták a Hunguest Hotels Szállodaipari Zrt-t. A korábban Leisztinger Tamás nagyvállalkozó tulajdonában lévő patinás turisztikai vállalatot a tőzsdén jegyzett Konzum leányvállalata, a KZBF Invest Kft., valamint a cégcsoport kezelésében lévő Konzum PE Magántőkealap társaságai vásárolták fel – előbbi a Hunguest részvények 32,059, utóbbi pedig a 67,896 százalékát.

A Hunguest új tulajdonosa a szállodák felújítását, a kapcsolódó szolgáltatások fejlesztését tervezi, és később terjeszkedne is. Jászai Gellért, a Konzum-csoport elnöke a Magyar Időknek elmondta: a hangsúly Magyarországon és a belföldi turizmuson marad, a hálózat bővítését a már meglévő és eredményes vidéki egységek vonzáskörzetében tartja elképzelhetőnek.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Franchise hálózatok, amelyek a TikTok-ról indultak /2025.05.26.

A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!

Kávézómárkák Magyarországon /2014.11.25.

A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.

Franchise körkép: önkiszolgáló kávéautomata /2025.03.12.

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.