Olasz pizza új köntösben
2011. szeptemberben mutatkozott be Magyarországon a nagysikerű olasz franchise vállalkozás, melynek kitalálója Rossano Boscolo, a vendéglátásban jól ismert Boscolo család tagja. Az étteremlánc kialakulását egy egyszerű felismerés alapozta meg, mégpedig az, hogy ha egy szelet pizzát felgöngyölünk, akkor az egy tölcsér formáját veszi fel. Rossano Boscolo irányításával létrehoztak egy speciális sütési technológiát, és kialakítottak egy olyan mesterséges adalékoktól mentes, elősütött pizzatésztát, amely előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik tradicionális társánál. A tölcséres pizza fogyasztható séta közben, sokáig meleg marad, sőt még egészségesebb is tradicionális társánál – egyszóval tökéletesen megfelel a modern idők gyorséttermi ételének.
Az olasz vállalkozás 2009-ben lépett először más országok piacára és azóta hihetetlen ütemben terjeszkedik. Gyakorlatilag két év alatt megduplázta azon országok számát, ahol jelen van. A Konopizza franchise négy eltérő egységgel üzemeltethető: étterem (megtalálható a teljes választék), mobil egység (szűkített választék), ”kioszk” jellegű büfésarok (szűkített választék) és „üzlet az üzletben” egység. Magyarországon jelenleg Szolnokon működik étterem, Cegléden pedig a Hamma Mia étterem bővítette kínálatát a Konopizza termékeivel. „Mivel egy fiatal vállalkozásról van szó, igyekszünk kollegiális viszonyt kialakítani partnereinkkel - mintsem hierarchikust - annak érdekében, hogy az időközben felmerülő kezdeti hibákat együtt tudjuk kiküszöbölni.” – mondta Kulcsár Gábor, a Konopizza Hungary Kft. ügyvezetője.
Mivel itthon még gyerekcipőben jár a vállalkozás, egyelőre kedvezőbb feltételekkel lehet csatlakozni a hálózathoz. Az átvevők fixen meghatározott havi royalty-t kötelesek fizetni, amelynek jelenlegi összege egy Konopizza étterem esetében 70,000 Ft+Áfa. „Filozófiánk része, hogy nem az árbevétel egy bizonyos százalékát kérjük el havonta, mivel úgy gondoljuk, hogy a jobb eredményeket elérő partnerek magasabb bevétele kizárólag az ő érdemük.”
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
A franchise fogalma
/2019.04.13.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.