Az AmRest lett a Pizza Hut régiós mester partnere
A Pizza Hut pizzérialánccal augusztus 15-én megkötött (és október elsejével hatályba lépő) mester franchise megállapodással erősíti tovább jelenlétét Közép és Kelet Európában a régió legnagyobb étteremoperátora, a lengyelországi székhelyű AmRest. A franchise szerződés értelmében az AmRest – a saját tulajdonú és üzemeltetésű Pizza Hut egységek mellett – további franchise jogokat is értékesíthet egyéni franchise partnereknek összesen nyolc országban, köztük Magyarországon. A tervek 300 új étterem megnyitásáról szólnak a következő 5 évben.
A mester franchise jogok birtokában az AmRest értékesíthet egyéni (single) franchise licenceket Pizza Hut Express és Pizza Hut Delivery éttermek üzemeltetéséhez, miközben a vállalat maga is fog nyitni egységeket. „A mester franchise jogok megszerzése egy olyan mérföldkő az AmRest életében, ami segítségünkre lesz növekedésünk jelentős felgyorsításában az európai piacokon, valamint a vállalat pozíciójának megerősítésében a gyorsétkeztetési szegmensben” – mondta el Wojciech Mroczynski igazgatósági tag. AmRest-kötelékben jelenleg 78 Pizza Hut étterem működik Lengyelországban, Oroszországban és Magyarországon – hazánkban két pizzériával van jelen a márka.
A Pizza Hut, amely több mint 700 étteremmel rendelkezik az öreg kontinens 24 országában, szintén bizakodó a régiós hálózatfejlesztés jövőjét illetően. „Örülünk az Amrest-tel való kapcsolatunk és együttműködésünk szorosabbra fűzésének és a gyors közép-kelet-európai fejlesztésekhez vezető ajtók kitárásának” – nyilatkozta Natalia Barsegiyan, a Pizza Hut Europe ügyvezető igazgatója. „Az AmRest szakértelme és Pizza Hut étteremoperátorként szerzett tapasztalata segítségünkre lesz abban, hogy márkánkat többmillió új vásárló számára tegyük elérhetővé, akik jelenleg még nem férnek hozzá termékeinkhez.”
Az AmRest története egyébként pont egy Pizza Hut étterem megnyitásával kezdődött 1993-ban, a lengyelországi Wroclaw városában. Azóta a vállalat Közép és Kelet Európa legnagyobb független étteremoperátorává nőtte ki magát, hálózatában jelenleg több mint 1000 éttermet és kávézót üzemeltet 13 országban. Az AmRest portfóliót a Pizza Hut mellett olyan globális márkák alkotják, mint a KFC, a Burger King, a Starbucks vagy a vállalat saját márkája a La Tagliatella.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.