Az igazi sportbár hangulat
A rendkívül kompetitív magyarországi éttermi vendéglátás ágazatban akkor lehet sikeres egy étterem, ha sikerül hosszútávon minőségi termékeket és elsőosztályú kiszolgálást, szolgáltatást biztosítania ügyfeleinek. Ha emellett egy egyedi éttermi koncepciót is sikerül kidolgozni, akkor a managementnek és tulajdonosoknak nem kell aggódniuk az erős verseny vagy a vásárlók elpártolása miatt. Az amerikai székhelyű The Tilted Kilt étterem és sportbár hálózat megfelel ezeknek a kritériumoknak, és nemzetközi expanziója részeként azt tervezi, hogy belép a magyarországi piacra is. Ehhez keres olyan pénzügyileg erős befektetőt, aki marketing orientált és van tapasztalata a vendéglátásban.
A The Tilted Kilt márkát Las Vegasban alapították 2003-ban, amikor a koncepció szerint megnyitották az első kelta sportbárt, ahol vonzó pincérnők és pincérek szolgáltak fel a mára a hálózat védjegyévé vált Kilt Girls és Kilt Boys munkaruhában. Az ötlet nagyon gyorsan utat tört magának, és már több mint 100 sportbár működik a márkanév alatt világszerte. Népszerűségét azonban nemcsak vonzó, kellemes megjelenésű csapatának és kiszolgálásnak köszönheti a márka, hanem széles étel- és italkínálatának is. A Tilted Kilt bárokba ellátogatókat többtucat hagyományos és kortárs amerikai, ír és skót ételek várják, valamint mintegy harminc csapolt és üveges sör közül választhatnak. Ezt a kínálatot egészíti ki a többtucat plazma tv, amin a legújabb sport programokat követhetik a rajongók.
A hálózat expanziójárt Közép-Európában felelős Edwards Global Services vállalat igazgatója, William Edwards szerint Magyarországon olyan erős, marketing orientált cégeknek van jó esélyük az országos partnerré válásra, melyeknek van tapasztalata a vendéglátás, étkeztetés terén, és rendelkeznek hozzáféréssel vonzó helyszínekhez. A The Tilted Kilt sportbárok átlagos alapterülete 450-900 négyzetméter. „A franchise partneri jelentkezőknek szükségszerűen kiválóan kell ismerniük a helyi piacot” – tette hozzá Edwards.
A franchise központ támogatási rendszerének részeként minden franchise partner megkapja a hálózat teljes know-how-ját. Első ízben egy öthetes képzésen kell részt venni a vállalat arizonai központjában, majd minden étteremnyitás előtt és után is egy hetet a partner helyszínén töltenek a Tilted Kilt instruktorok, hogy támogassák a csapat kiválasztását, betanítását, a megnyitót, stb., de online oktatóanyagok is folyamatosan a partnerek rendelkezésére állnak.
„Az oktatás mellett természetesen biztosítunk reklám és értékesítési támogatást is, valamint a partnerek rendelkezésére bocsátunk minden rádiós, televíziós, online vagy nyomtatott anyagot, marketing és kampányelemet” – avatott be Edwards. Egy The Tilted Kilt étterem és sportbár megnyitása a globális adatok alapján nagyjából egymillió dolláros beruházást jelent, mely magába foglal minden költséget a szükséges licencek megvásárlásától, az üzlethelyiség rendszerkövetelményeknek megfelelő kialakításán át az étterem berendezéséig, megnyitásáig.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.