Újabb mérföldkőhöz ért a Subway Európában

Amikor a Subway franchise 1965-ben útjára indult az Egyesült Államokban, az akkor 17 éves Fred DeLuca alapító valószínűleg még nem sejtette, hogy 50 évvel később 44700 helyszínen lesz jelen a márka a világ 110 országban vagy, hogy megnyitja 5000. éttermét Európában. Pedig március végén pontosan ez utóbbi történt, az európai mérföldkő a skóciai Livingstonban jött el a hálózat számára.
„Fantasztikus eredmény ez, és remekül mutatja azt az erős vállalkozói szemléletet, mellyel franchise partnereink rendelkeznek, akik kemény munkával remek termékeket és ügyfélszolgálatot biztósítanak vásárlóinknak szerte a világon” – kommentált a megnyitó után Justin Goes, a Subway regionális igazgatója. A szendvicses gyorsétteremlánc jelenleg több mint 30 európai piacon rendelkezik éttermekkel, és csak az Egyesült Királyságban 300 új egységgel bővült a tavalyi évben.
Az 5000. európai egységet kialakító és üzemeltető Haj Atwal franchise partnernek ez már a 16. Subway étterme az irányítása alatt. Az, hogy egy franchise partner több egységgel is rendelkezik, korántsem ritka a szendvicses márka esetében, például a Subway hálózatához világszerte csatlakozott, nagyjából 21 ezer franchise partner több mint fele üzemeltet legalább két éttermet. Sőt, a franchise hálózat tájékoztatása szerint, ma már az újonnan értékesített franchise licencek több mint 70 százalékát meglévő franchise partnerek vásárolják meg.
Magyarországon a márka fejlesztése az első étterem sikeres bemutatkozásának köszönhetően 2005-ben kezdődhetett meg, elsősorban a fővárosra, valamint a vidéki nagyvárosokra koncentrálva. A Subway hazánkban kizárólag franchise átvevőkre támaszkodva fejleszti hálózatát, így folyamatosan keres új partnereket.
Egy jól ismert márka és rentábilis vállalkozás mellett a hálózathoz csatlakozó vállalkozók olyan további szolgáltatásokat és támogatást kapnak befektetésükért cserébe, mint a segítség a megfelelő helyszín kiválasztásban, tárgyalások az üzlethelyiség tulajdonosával, étterem-design és kialakítás, intenzív tréningek a franchise partner és alkalmazottai számára, minőségi beszállítók, működésjavító tanácsadás és egyéb egyéni, hatékonyságnövelő támogatások.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.