Tánciskola gyors megtérüléssel
- Baranyi Anett és Sipos Zsolt, Dolce Dance alapító-tulajdonosok
Az első Dolce Dance tánciskola 2007-ben nyitotta meg kapuit, melynek sikereire alapozva 2014-ben indította el franchise rendszerét a vállalat. Ma már 3 ország 30 városában van jelen a márka, és tavaly évvégén a Nemzetközi Franchise Szövetség is beválasztotta a világ 50 legígéretesebb induló franchise koncepciója közé. Sipos Zsoltot, a Dolce Dance társalapítóját kérdeztük a koncepcióról.
Milyennek ítéli a táncoktatás helyzetét Magyarországon, mik a jelenlegi trendek?
Iskolánkat a gazdasági válság kezdetekor 2007 februárjában alapítottuk, amikor már minden arról kezdett szólni, hogy nem érdemes semmivel sem foglalkozni. Viszont az élet az ellenkezőjét hozta, és kiderült, az embereknek szükségük van a kulturált szórakozásra, mozgásra és a legfontosabbra, a társaságra. A recesszió éveiben is folyamatosan növekedtünk, évről-évre meg tudtuk duplázni az egységek és tanítványaink számát is. Ezt továbbra is tudjuk tartani.
Ami a táncoktatás piacát illeti, Magyarországon jelenleg hatalmas a kereslet a tánc és a táncos szórakozás iránt. A Dolce Dance Nemzetközi Tánciskola alapvetően kubai salsa oktatáson alapul, de – mivel igyekszünk a szegmens egy nagy szeletét lefedni – emellett bachata, argentin tangó, kizomba, jive táncok oktatása, és az egyedi alkalmakra (pl. esküvőre, szalagavatóra, stb.) történő koreográfiakészítés, táncoktatás is a profilunkba tartozik.
Mikor döntöttek a franchise hálózat kiépítése mellett?
2014-ben döntöttünk a franchise rendszer kialakításról. A növekvő igény kiszolgálását és a terjeszkedés ütemét ezzel az üzleti modellel szeretnénk fenntartani. Még fiatal hálózat vagyunk, viszont már most folyamatosan nő az érdeklődés és egyre inkább kíváncsiak az emberek a rendszerünk iránt.
A közeljövőben várható-e új tánciskola?
1 hónapon belül nyitjuk meg legújabb egységünket Budapesten, középtávon pedig szeretnénk minél több franchise helyszínt nyitni a saját iskolák mellé. Jelenleg 2 további országban, Romániában és Szerbiában vagyunk jelen, ahol szintén tovább szeretnénk fejlődni.
Elsősorban kiket, milyen franchise partnereket keresnek?
A személyi feltétel a legfontosabb, olyan átvevőket keresünk, akik magukénak tudják érezni ezt a világot, az anyagi sikerek mellett érdekli őket az is, hogy a vállalkozásuk pluszt adjon emberileg is másoknak.
Nagyon fontos, hogy a tánctudás nem feltétel, ugyanis olyan partnerekre szeretnénk bízni a franchise egységek működtetését, akik jól tudnak irányítani, összefogni egy iskolát – elsősorban nem táncoktatókat keresünk, hanem vállalkozókat, akik tulajdonosként üzemeltetik a tánciskolát. A táncoktatók kiválasztását és képzését a Dolce Dance Akadémia végzi, az iskolák működtetéséhez pedig a Dolce Dance Központ nyújtja a szakmai tudást.
Szerencsére az átlagos franchise rendszerekhez képest alacsonyabb a beruházás költsége és a megtérülési idő is igen kedvező a koncepció maradéktalan adaptálása, betartása mellett.
Hogyan zajlik a franchise partneri csatlakozási folyamat?
Egy személyes találkozás után együtt ellátogatunk az egyik Dolce Dance iskolába, ahol a partnernek, átvevő-jelöltnek betekintést adunk a munkánkba, megismertetjük a koncepciónk alappilléreivel és számaival, majd szerződéskötés után elkezdjük együtt a közös kialakítást. Igyekszünk minél egyszerűbbre, érthetőbbre és végső soron alkalmazhatóbbra alakítani rendszerünket.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!