Franchise kiállítás Prágában
A rendezvényre elsősorban azokat várják, akik többet szeretnének tudni a franchise-ról, illetve azokat, akik konkrét üzleti lehetőségeket keresnek, vagy saját üzleti modelljüket szeretnék népszerűsíteni. A részvétel kiváló alkalmat biztosít arra, hogy üzleti partnert találjunk külföldi terjeszkedésünkhöz, mivel személyes kapcsolatba kerülhetünk olyan vállalkozókkal, akik franchise rendszerben indítanának saját vállalkozást. Ez fordítva is igaz: megismerkedhetünk olyan – nagyrészt közép-kelet-európai - hálózatokkal, akik mester franchise partnert keresnek külföldi terjeszkedésükhöz.
A kiállítás alatt minden jelenlévő részt vehet különböző előadásokon, prezentációkon és fórumokon, ahol olyan franchise-zal kapcsolatos témákban szerezhet hasznos információkat, mint központi marketing,- és üzleti támogatás, jogi tanácsadás, valamint az átadó és átvevő szerepkörök.
„Azt szeretnénk a jövőben, hogy rendszeresen, évente akár többször is megszervezhessünk egy olyan kiállítást, amely összehozza a franchise szakmát. Reméljük, hogy évről-évre egyre több érdeklődőt vonz majd a rendezvény, és bővíthetjük a kiállító vállalkozások listáját is.” – mondta Monika Hrubalová, a kiállítás főszervezője.
A rendezvény médiatámogatója a Franchising.cz üzleti portál és a .
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.