Pizza Karaván
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Pizza Karaván és American Petrocelli
A Pizza Karaván 2002-ben nyitotta meg első üzletét, és vált az elmúlt tizenöt évben – az elért települések számát (115) tekintve – Magyarország legnagyobb pizza házhoz szállító hálózatává.
A Pizza Karaván elsődleges célja megalakulása óta a pizza magyar fogyasztói szokásokhoz való alakítása volt. A folyamatos termékfejlesztés eredményeként egy egyedi termék és ízvilág jött létre, ami a márka és a franchise hálózat legfontosabb védjegyévé vált.
A hagyományos franchise rendszerekkel szemben, a Pizza Karaván nagyobb szabadságot biztosít franchise partnereinek, és minden helyszínen az adott település(ek)re szabott, egyedileg kialakított stratégiát alkalmaz. Emellett a partnerek hozzáférnek a vállalat 15 éves, hazai piacon szerzett tapasztalatához, biztos beszállítói hátteréhez, profitálhatnak a hálózat üzemeltetési, oktatási és támogatási rendszeréből.
Kétféle üzlettípus
A Pizza Karaván franchise hálózatában kétféle üzletformátum is elérhető a franchise partnerek számára:
- Pizza Karaván - csak házhozszállításra termelő üzem (40-100m2)
Az üzem mérete az elérhető települések lakosságszámától függ. Előnye, hogy alacsony kezdő beruházással is megvalósítható és település csoportra (kis lakosságszámú, egymáshoz közel eső települések) is létrehozható. Már működő üzletre is átvehető a technológia. - American Petrocelli - helyben fogyasztást és házhoz szállítást egyaránt megvalósító egység (100-200m2)
Elsősorban a település nagyságától és az azon belüli elhelyezkedésétől függ az üzletméret.
saját egységek
3
franchise egységek
27
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Település és helyszín kiválasztása
- Cégalapítás és hatósági engedélyek megszerzése
- Üzlethelyiség kialakítása
- Berendezések beszerzése
- 10 napos betanítás és képzés biztosítása a központi telephelyen
- Teljes körű ellenőrzési rendszer átadása
- Minden részletre kiterjedő üzemeltetési kézikönyv
- Beszállítói háttér
- Folyamatos üzemeltetési tanácsadás
becsült teljes befektetés
17-70.000 euro - a teljes beruházás összege a működési formától és az üzlet nagyságától függően változhat.
A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek:
- Belépési díj
- Havi royalty
A teljes beruházásról egyedi ajánlatot készítünk minden partnernek!
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Nyitottság
- Ellenőrzési rendszer rendszer elfogadása
- Vállalkozói szellem
információ a franchise átadóról
Egyesített Karaván Pizza Kft.
1158 Budapest, Pestújhelyi út 48.
+36 70 333 9636
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Szekrényesi János
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
Interjú Szekrényesi Jánossal a 20 éves Pizza Karaván tulajdonosával, a két évtized nehézségeiről és sikereiről, és a jövő kihívásairól.
Interjú Szekrényesi Jánossal a 20 éves Pizza Karaván tulajdonosával, a két évtized nehézségeiről és sikereiről, és a jövő kihívásairól.
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
Kétféle üzletformátum, könnyen megvalósítható koncepció és az átlagnál nagyobb szabadság a Pizza Karaván franchise rendszerében.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.